Heey danny
Veel plezier morgen met het ophalen van je mini en veel veilige kilometers gewenst!!
The RUSOR Cooper
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schitterende MINI! Veel plezier morgen!
Waar heb je trouwens dat plaatje gemaakt dat in je openingspost staat? Als ik gewoon op mini.nl of mini.be naar de car configurator ga kan ik die velgen (en de andere velgen uit de accessoirefolder) niet kiezen.
Waar heb je trouwens dat plaatje gemaakt dat in je openingspost staat? Als ik gewoon op mini.nl of mini.be naar de car configurator ga kan ik die velgen (en de andere velgen uit de accessoirefolder) niet kiezen.

- RUSOR
- 4 op een rij!
Bericht
Bij Antwerp mini store heb ik een cd rom gekregen toen ik mijn MINI ging bestellen. Hier stonden bijna alle accesoires op. Enkel de donker ruiten lukte niet
GRTS Danny
Hoi Ivo,Ivo schreef:Schitterende MINI! Veel plezier morgen!
Bij Antwerp mini store heb ik een cd rom gekregen toen ik mijn MINI ging bestellen. Hier stonden bijna alle accesoires op. Enkel de donker ruiten lukte niet
GRTS Danny
- RUSOR
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi,
Van de morgen iets na de tienen was het eindelijk zo ver.
Eerst nog even afscheid nemen van mijne Land Rover Defender.
Daarna de papier handel even afhandelen en toen was het zover.
Dit was de eerste blik op mijn nieuw speelgoed......

Toch wel speciaal.... Ik zag de velgen en toen begon het toch wel echt te jeuken.
Daarna ging het doek eraf en kreeg ik voor het eerst "mijn" MINI live te zien na een wachttijd van vier maanden. Het gaf me een serieuse kick

Daarna bijna een vol uur uitleg gekregen over de wagen door een lieftallige dame.
Hierna was eindelijk het grote moment aangebroken...RIJDEN MAAR
Whoeha :!: :!: :!: Rijdt dit prettig... Volledig naar mijn verwachting... Het is wel geen S maar ik moet zeggen zeer pittig.... Wel even wennen dat aan de rode lichten de motor afslaat
maar na twee lichten was ik dat al gewoon
Vervolgens het eerste ritje door A'pen om even de nieuwe car te gaan showen aan mijn vrouw. Zij vind het een mooie bak.... oef gelukkig maar
Blijkbaar vinden ander MINI rijders dit ook want de hoofden draaien en de duim ging omhoog. Fijn gevoel.
Verder nog even wat fotootjes gemaakt in de buiten lucht...
Ik ben echter geen goede fotograaf maar ze geven toch een indruk hoe hij eruit ziet...

De eerste 200 km COOPER D zitten erop en het is mij zeer goed bevallen
Zeer fijne wagen
GRTS Danny
Van de morgen iets na de tienen was het eindelijk zo ver.
Eerst nog even afscheid nemen van mijne Land Rover Defender.
Daarna de papier handel even afhandelen en toen was het zover.
Dit was de eerste blik op mijn nieuw speelgoed......

Toch wel speciaal.... Ik zag de velgen en toen begon het toch wel echt te jeuken.
Daarna ging het doek eraf en kreeg ik voor het eerst "mijn" MINI live te zien na een wachttijd van vier maanden. Het gaf me een serieuse kick

Daarna bijna een vol uur uitleg gekregen over de wagen door een lieftallige dame.
Hierna was eindelijk het grote moment aangebroken...RIJDEN MAAR
Whoeha :!: :!: :!: Rijdt dit prettig... Volledig naar mijn verwachting... Het is wel geen S maar ik moet zeggen zeer pittig.... Wel even wennen dat aan de rode lichten de motor afslaat

Vervolgens het eerste ritje door A'pen om even de nieuwe car te gaan showen aan mijn vrouw. Zij vind het een mooie bak.... oef gelukkig maar

Verder nog even wat fotootjes gemaakt in de buiten lucht...
Ik ben echter geen goede fotograaf maar ze geven toch een indruk hoe hij eruit ziet...

De eerste 200 km COOPER D zitten erop en het is mij zeer goed bevallen

Zeer fijne wagen
GRTS Danny
Laatst gewijzigd door RUSOR op 25 sep 2007, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
en laten we direct offtopic gaan (mooie mini hoor btw)
maa ik zie dat bij elke nieuwe mini die bij aflevering nog onder het indoor overtrek zit. Maar krijg je die cover ook mee naar huis eigelijk? Want dat is toch iets van een 200 euro waard he, als ik mij niet vergis.
maa ik zie dat bij elke nieuwe mini die bij aflevering nog onder het indoor overtrek zit. Maar krijg je die cover ook mee naar huis eigelijk? Want dat is toch iets van een 200 euro waard he, als ik mij niet vergis.
Onze sponsors