The Green One (wel een opvolger, maar geen MINI) Pag. 49

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

31 aug 2007, 21:31

Mooi 8) ben benieuwd naar de pics

Greetz BigD
Ri
Rini

02 sep 2007, 13:03

Zo, de volgende mod zojuist opgehaald.

Afbeelding

Ja de vurig gewenste Cooper S spoiler :dansen
Volgende week even naar de spuiter brengen, en dan nog ergens laten monteren.
Of eventueel zelf doen, want lijkt me niet echt moeilijk. Alleen die gaten boren zal wel even eng zijn.
BigD

02 sep 2007, 13:09

Heel vet 8) is dat de autostyle of de OEM Mini??

Echt heel dik die S spoiler

Greetz BigD
Ri
Rini

02 sep 2007, 13:12

Origineel mini R53 !!!
BigD

02 sep 2007, 13:14

Ik ben die al een tijdje 2de hands aan het zoeken maar moeilijk te vinden :? Zal wel heel goed staan 8) Succes met de montage

Greetz BigD
Ri
Rini

02 sep 2007, 13:16

Ik verwacht dat IDD hem binnenkort wel gaat vervangen voor een M7 spoiler.
Wellicht even PM
BigD

02 sep 2007, 13:21

rini.odette schreef:Ik verwacht dat IDD hem binnenkort wel gaat vervangen voor een M7 spoiler.
Wellicht even PM
Thanks voor de tip :D Ik hou het effe in de gaten

Greetz BigD
Ri
Rini

13 sep 2007, 18:52

Gisteren de spoiler bij de spuiter opgehaald.
De kleur week te ver af :( , en dat terwijl ik de auto nog wel meegenomen had.
Vandaag even terug geweest, en morgen weer klaar in de juiste kleur. Ze deden er gelukkig totaal niet moeilijk over.

Afbeelding

Iemand nog tips voor de montage. Hoe teken je het makkelijkst de te boren gaten af?
maus105
Bonkey

13 sep 2007, 20:37

dat is jammer moet je weer wachten :mad: waar zijn de vakmensen toch gebleven :wink:
MaVaEe
Koeien-teller

13 sep 2007, 23:50

Ik heb btw vandaag ook mijn aerokitje opgehaald! Heb je hem er al onder rini?
Ri
Rini

14 sep 2007, 19:46

Nee, nog even wachten tot een kennis van ons de sleutel van zijn loods heeft.
Staan we lekker binnen. :mrgreen:

>:( :'( >:( :'( Spoiler net weer terug van de spuiter. Toen de vrouw thuis was meteen even gecontroleerd, maar nog steeds kleurverschil (lijkt wel hetzelfde als de eerste keer). Kunnen ze dan ook niks. Morgen weer terug!!!!
Ri
Rini

21 sep 2007, 18:24

Vandaag even langs de autolak-leverancier gereden in Tilburg. Daar hebben ze de kleur van het dak ingescand, want de spuiter twijfelde of het dak wel goed gespoten was (niet dekkend). Is namelijk later gedaan door de vorige eigenaar.
Ik zie er eerlijk gezegd niets aan, maar dat kan ook mij liggen. :s
Volgens mij is de spoiler gewoon 2 keer verkeerd gespoten, en zeker als hij na het spuiten niet overeenkomst met de kleurstaal.

De autolak-leverancier zei tegen mij dat de kleur-match voor 99,85 % overeenkomt met een (ik durf het bijna niet te zeggen) .................................................................................... KIA.
Geen originele MINI meer dus :'(
Hij vertelde ook meteen dat er wel degelijk veel kleurverschil zit in de ASPEN WHITE, dus meteen een tip voor iedereen die ooit iets in de kleur ASPEN WHITE moeten laten spuiten. Let op!

Maandag of dinsdag zou de spoiler weer klaar zijn. 3 keer is scheepsrecht zeggen ze, dus ik heb goede hoop.
Ri
Rini

25 sep 2007, 21:08

:)) :dansen :)) :dansen :)) :dansen
Zo, het inscannen van de kleur is gelukt. Nu is er geen kleurverschil meer. Spoiler vandaag bij de spuiter opgehaald.
"3 keer is scheepsrecht" blijkt dus toch te kloppen.

Toch een raar nasmaakje overgehouden bij deze spuiter, want hij blijft volhouden dat de spoiler de eerste 2 keer juist gespoten is. Ik ga hier dus nooit meer naar toe.

De plakset ook reeds besteld bij de dealer. Is vrijdag waarschijnlijk binnen.
Wellicht a.s. weekend de spoiler monteren. Blijft toch moeilijk die gaten in je MINI te boren. :s
maus105
Bonkey

25 sep 2007, 21:13

gewoon boren die hap het eindresultaat mag er dan zijn :wink:
jammer dat je een nasmaak aan zulke lui overhoud tunen moet leuk zijn maar heb zelf ook niet altijd goeie ervaringen die mensen begrijpen gewoon niet dat die mini perfect moet zijn maar ja wat je zegt lekker andere opzoeken volgende keer :D :wink:
MaVaEe
Koeien-teller

25 sep 2007, 21:17

rini.odette schreef::)) :dansen :)) :dansen :)) :dansen
Zo, het inscannen van de kleur is gelukt. Nu is er geen kleurverschil meer. Spoiler vandaag bij de spuiter opgehaald.
"3 keer is scheepsrecht" blijkt dus toch te kloppen.

Toch een raar nasmaakje overgehouden bij deze spuiter, want hij blijft volhouden dat de spoiler de eerste 2 keer juist gespoten is. Ik ga hier dus nooit meer naar toe.

De plakset ook reeds besteld bij de dealer. Is vrijdag waarschijnlijk binnen.
Wellicht a.s. weekend de spoiler monteren. Blijft toch moeilijk die gaten in je MINI te boren. :s
Rini,

Wil je voor mij een fotootje maken van de montage?
Zelf wil ik namelijk ook nog een S spoiler en ben benieuwd hoe die nou precies vast zit.

Grtz

Terug naar “Show your ride”