Ja sorry allemaal voor het toch wel -zeer- lang wachten op pics maar ben een tijdje offline geweest op dit forum wegens de drukte die ik heb met andere zaken.
Foto's van mijn bolide, die ik nu toch al een 2 maanden heb zal ik morgen posten.
Ben zeer tevreden van de wagen, op 1 ding na, wanneer de motor koud is maakt hij een stotterend geluid, het toerental speelt te fel én de motor doet vreemd. Dit moet dringend gecontroleerd worden, voor ik er binnen een dikke maand mee op skiverlof vertrek.
Modding and Mini are a perfect combination, that's why I am here ! So help me !
-Ik had graag een soort Cooper S grill, zwarte honinggraatgrille gehad, die in mijn Cooper D motorkap past, garage heeft geprobeerd die van een S er in te steken maar paste niet. Iemand een betere oplossing? Andere grill is voor mij een must dus graag wat suggesties of ervaringen gehoord ?
-Ik heb nu 17" crown spoke velgen, als (voorlopige) zomervelgen, zou ik ze laten lakken in Astro Black of zou ik mij OZ Superleggera's kopen ? Wat té doen, tell me ?
-Wat omtrent de bumpers & zijlijsten, mee laten spuiten ? Of zal dit achteraf minder mooi zijn doordat de overige zwarte (plastieke) delen in plastiek zijn ?
-Wat is de beste manier om de wagen een 2-3cm dichter tegen de grond te leggen ? Ik wil de vering niet harder als nu, of toch nauwelijks voelbaar harder! Kies ik dan voor verlagingsveren, of beter een hele kit, zoals bvb. Eibach pro kit ?
Iemand die nog tips heeft om mijn wagen knapper te maken, post het maar dan ! I (l) full black !
Thanks