Red_Devil z'n Chili Red MINI *JCW SPOILER!!*
- Xefke
- Be Mini
Bericht
Helemaal rood zou ik 't niet doen, aangezien dat een beetje TE is... lijkt me zo...
En dat carbon... het is ieder z'n smaak, maar ik vind carbon niet echt mooi. Zeker niet in het interieur.
(Ik weet het, ieder z'n mening, maar er wordt om gevraagd hé
)
Ik zou 't gewoon laten zoals het is.
Groeten
Xefke
En dat carbon... het is ieder z'n smaak, maar ik vind carbon niet echt mooi. Zeker niet in het interieur.
(Ik weet het, ieder z'n mening, maar er wordt om gevraagd hé

Ik zou 't gewoon laten zoals het is.
Groeten
Xefke

- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
de originele dashjes zijn idd al mooi zeker als je het vergelijkt met een andere wagen
maar checkered lijkt me ook wel speciaal
!!
da gaat ons gixxerke niet graag lezenXefke schreef:En dat carbon... het is ieder z'n smaak, maar ik vind carbon niet echt mooi. Zeker niet in het interieur.
(Ik weet het, ieder z'n mening, maar er wordt om gevraagd hé)

de originele dashjes zijn idd al mooi zeker als je het vergelijkt met een andere wagen

maar checkered lijkt me ook wel speciaal

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Bedankt voor alle leuke reacties!
KEEP POSTING!
Ik heb een paar dagen geleden de JCW vloermatten set aangeschaft en een checkered binnenspiegel! Zou binnenkort ff foto's maken.
-> een checkered dashboard is ook wel origineel
KEEP POSTING!
Ik heb een paar dagen geleden de JCW vloermatten set aangeschaft en een checkered binnenspiegel! Zou binnenkort ff foto's maken.
-> een checkered dashboard is ook wel origineel

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Zo ff een update, ik heb dus zoals jullie hebben kunnen lezen JCW vloermatten geinstalleerd en een checkered binnenspiegel.
Nu heb ik een paar dagen geleden de JCW R95 velgen van Menno overgekocht en die heb ik nu al onder mijn auto zitten
De foto's staan nog op mijn telefoon. Ik probeer straks even deze foto's op mijn comp te zetten..... Binnenkort moet ik maar een keertje mee met een photoshoot (SO LET ME KNOW
)
Nu heb ik een paar dagen geleden de JCW R95 velgen van Menno overgekocht en die heb ik nu al onder mijn auto zitten

- CTMINI
- 4 op een rij!
Bericht
Erg mooie dikke mini zeg !!
Wat betreft het dashboard....zo laten !!!!!
Over smaak valt te twisten maar een rood dashboard lijkt me echt veel te druk en sowieso niet mooi.
Over carbon kan ik kort zijn, totaal niet mijn ding vindt het zelfs oerlelijk...sorry.
Wat betreft het dashboard....zo laten !!!!!
Over smaak valt te twisten maar een rood dashboard lijkt me echt veel te druk en sowieso niet mooi.
Over carbon kan ik kort zijn, totaal niet mijn ding vindt het zelfs oerlelijk...sorry.
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht
super bedankt voor alle leuke reacties!
@Kwiebje: het geld is weer op
moet even wachten tot mijn verjaardag (20januari) dan hoop ik weer wat geld te ontvangen om weer verder te gaan met mijn mini!

@Kwiebje: het geld is weer op

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Ben nog steeds niet klaar hor met optisch tunen
Ik ga dan maar even morgen die covers bestellen
..... Krijg je daar gewoon tape bij? Dacht namelijk dat ze nog duurder waren!
Wat ik binnenkort wil laten doen door BadsMini is mijn bonnetstripes laten veranderen zoals deze:

en dan de linker. Dus een bredere streep dan de normale mini bonnet stripes! Heeft gelukkig nog niemand van de club

Ik ga dan maar even morgen die covers bestellen

Wat ik binnenkort wil laten doen door BadsMini is mijn bonnetstripes laten veranderen zoals deze:

en dan de linker. Dus een bredere streep dan de normale mini bonnet stripes! Heeft gelukkig nog niemand van de club

Laatst gewijzigd door red_devil op 06 jan 2008, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Onze sponsors