MarkS CooperS
- MarkS
- Mod virus alert!
Bericht
Na lange tijd niet aangevuld te hebben zullen we dit topic is van onder het stof uit halen
!!
Eerste mod waren de dl's van Martin:

daarna kwam er wat muziek in; namelijk een nieuwe radio versterker en woofer ( foto komt er morgen aan ).
Toen kwam er een maandje geleden de milltek van de groupbuy eronder...kunnen jullie geloven dat mijn verbruik best gestegen is sinds dan

Toen ging men Sje binnen bij renova voor een oliebeurtje...bleek helaas wel meer
Blijkbaar moest hij nog groot onderhoud hebben, motorsteun rechts lek, koelvloeistofvatje lek, schijven en blokjes versleten... daar ging men modspaarcentjes
En ja, weer een mooie mijlpaal bereikt

En toen was het EINDELIJK tijd voor men velgjes te bestellen...wou eerst jcw, maar wou velgen die je niet vaak op mini ziet...met name de slr style velgjes
!!

Worden geboord op maat en zou ik binnen 2 weekjes moeten hebben.
Vandaag naar 100% tuning in Ahoy geweest, en ik kon het weer niet laten
halverwege de mod:

ben echt tevreden
:

Morgen Sje is wassen en mooie totaalfoto's posten
En ja...het verlanglijstje:- verduistering vanachter
- carbon dash, pook en downtubes
- beek kuur ?
- carbon scoop, spiegels en kofferlatje
- aerokitje
- schroefkitje
- striping
Maarja dit kan nog veranderen mij kennende

Eerste mod waren de dl's van Martin:

daarna kwam er wat muziek in; namelijk een nieuwe radio versterker en woofer ( foto komt er morgen aan ).
Toen kwam er een maandje geleden de milltek van de groupbuy eronder...kunnen jullie geloven dat mijn verbruik best gestegen is sinds dan

Toen ging men Sje binnen bij renova voor een oliebeurtje...bleek helaas wel meer

Blijkbaar moest hij nog groot onderhoud hebben, motorsteun rechts lek, koelvloeistofvatje lek, schijven en blokjes versleten... daar ging men modspaarcentjes

En ja, weer een mooie mijlpaal bereikt

En toen was het EINDELIJK tijd voor men velgjes te bestellen...wou eerst jcw, maar wou velgen die je niet vaak op mini ziet...met name de slr style velgjes

Worden geboord op maat en zou ik binnen 2 weekjes moeten hebben.
Vandaag naar 100% tuning in Ahoy geweest, en ik kon het weer niet laten

halverwege de mod:

ben echt tevreden

Morgen Sje is wassen en mooie totaalfoto's posten

En ja...het verlanglijstje:- verduistering vanachter
- carbon dash, pook en downtubes
- beek kuur ?
- carbon scoop, spiegels en kofferlatje
- aerokitje
- schroefkitje
- striping
Maarja dit kan nog veranderen mij kennende

Laatst gewijzigd door MarkS op 12 okt 2008, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Addicted To CooperS
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Goede lampen! Ik heb vandaag niets voor de MINI gezien op 100%. Erg mooie velgen. Ben benieuwd hoe ze staan als ze er onder zitten!
iDD
iDD
Onze sponsors