Gefeliciteerd met de bestelling.
Nu ongeveer een maandje onrustig slapen!!!!
snans' nieuwe kart
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met de aankoop! Niet bang dat je het cabrio-en gaat missen? Alhoewel, je krijgt er wel een rete-strak bakkie voor terug! Jullie gaan genieten!
30 Maart word dus met de nieuwe bolide gereden?!

30 Maart word dus met de nieuwe bolide gereden?!

- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
de nieuwe kart zal me de cabrio wel snel laten vergeten
het wachten... ja das altijd moeilijk hé, maar ik heb nog snel een productieslot die normaal gezien voorzien was als showroom wagen voor de antwerpstore. Gelukkig heeft Jeroen mij gematst, en heeft hij de config nog net kunnen wijzigen. hij gaat bijna in productie, dus was echt wel stressen
14 februari, leuk valentijns geschenkje !!
30 maart zal hij dus al lekker ingereden zijn, en kan hij zijn introductie bij de NewMINIclub aan
erger is: heb nog maar net getekend, en ben al een mod verlanglijst aan het aanleggen
- lakverzegeling
- verlaging
- software
... en tegen dat dat erop zit zal ik waarschijnlijk al weer een pak meer verzonnen hebben
naah, denk niet dat'k de cabrio ga missen. heb er wel lang over getwijfeld, maar het beperkt vermogen heeft me toch tot een beslissing gedreven. ik reed wel veel cabrio, maar meer in de winter dan in de zomer. in de zomer verbrandde ik steeds mijn voorhoofd, en dat geneesde niet omdat het elke dag opnieuw was. intussen kan ik niet veel felle zon meer aan mijn hoofd verdragen. een petje opzetten zag ik niet zitten, want dan lag mijn haar platCooperS-lightningblue schreef:Gefeliciteerd met de aankoop! Niet bang dat je het cabrio-en gaat missen? Alhoewel, je krijgt er wel een rete-strak bakkie voor terug! Jullie gaan genieten!![]()
30 Maart word dus met de nieuwe bolide gereden?!![]()
![]()

de nieuwe kart zal me de cabrio wel snel laten vergeten

het wachten... ja das altijd moeilijk hé, maar ik heb nog snel een productieslot die normaal gezien voorzien was als showroom wagen voor de antwerpstore. Gelukkig heeft Jeroen mij gematst, en heeft hij de config nog net kunnen wijzigen. hij gaat bijna in productie, dus was echt wel stressen

14 februari, leuk valentijns geschenkje !!
30 maart zal hij dus al lekker ingereden zijn, en kan hij zijn introductie bij de NewMINIclub aan

erger is: heb nog maar net getekend, en ben al een mod verlanglijst aan het aanleggen
- lakverzegeling
- verlaging
- software
... en tegen dat dat erop zit zal ik waarschijnlijk al weer een pak meer verzonnen hebben

Onze sponsors