Woutie's ride -> nieuwe mods onderweg
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die maken geen verschil maar die zorgen er voor dat er geen gat in je cilinder brand als je met 200+ over de Duitse Autobahn knalt bij een buitentemperatuur van 30°C+. Maar is alleen nodig als je een verhoogde compressie hebt d.m.v. een pulley.
Tegenwoordig zijn de Works bougies ook via internet te krijgen en dan zijn ze een stuk goedkoper.
Tegenwoordig zijn de Works bougies ook via internet te krijgen en dan zijn ze een stuk goedkoper.
- Woutie
- Mod virus alert!
Bericht
Het was even stil rond mijn Mini... Nu heb ik toch de eerste mod besteld. Nieuwe achterlichten...
Ik hoop dat ze nog voor het weekend binnen zijn, want dan kunnen ze er meteen op!

En de volgende mod zal toch een Beek kuurtje gaan worden. Want wat er in de papieren van Digitec stond was niet hetgene wat er bij Beek afgelopen zaterdag op de bank uitkwam
Digitec zegt:
143 kw @ 7000 rpm
Beek zegt:
132 kw @ 6500 rpm
Is toch wel een verschil...
Ik hoop dat ze nog voor het weekend binnen zijn, want dan kunnen ze er meteen op!

En de volgende mod zal toch een Beek kuurtje gaan worden. Want wat er in de papieren van Digitec stond was niet hetgene wat er bij Beek afgelopen zaterdag op de bank uitkwam
Digitec zegt:
143 kw @ 7000 rpm
Beek zegt:
132 kw @ 6500 rpm
Is toch wel een verschil...
- Woutie
- Mod virus alert!
Bericht
Zo, vandaag kwam ik thuis en er stonden al netjes twee pakketjes op mij te wachten 
Ik uitpakken en uiteraard meteen erop zetten.
Zie hier het resultaat van de eerste mod...
*Ziet er niet uit want het was al bijna donker ook toen ik thuis kwam... morgen even wat betere foto's maken...*

Ik kreeg er zelfs nieuwe reflectoren bij en die zou ik dan op de bumper moeten plakken...

Beter versie van de foto volgt morgen denk ik... als er gewoon normaal daglicht is.
Op de naar de volgende aanpassing...

Ik uitpakken en uiteraard meteen erop zetten.
Zie hier het resultaat van de eerste mod...
*Ziet er niet uit want het was al bijna donker ook toen ik thuis kwam... morgen even wat betere foto's maken...*

Ik kreeg er zelfs nieuwe reflectoren bij en die zou ik dan op de bumper moeten plakken...

Beter versie van de foto volgt morgen denk ik... als er gewoon normaal daglicht is.
Op de naar de volgende aanpassing...
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die reflectoren zijn nodig voor de apk mocht je een steekproef krijgen. Witte lichten zijn namelijk eigenlijk niet toegestaan. Vandaar dat ze die reflectoren er bij doen.
Maar ze staan wel echt super! Steekt mooi af bij het zwarte
En als je remt zijn ze ook sjiek
Maar ze staan wel echt super! Steekt mooi af bij het zwarte

En als je remt zijn ze ook sjiek

- Woutie
- Mod virus alert!
Bericht
Zo, het is al te lang stil geweest in mijn topic, maar gelukkig heb ik niet stil gestaan met de MINI. Er is al van alles gebeurt aan de MINI, soms is het gelukt, en soms niet.
Maar sinds vorige week weer wat mooie mods gekocht!
Ik moet van de week weer eens goed gaan wassen om daarna wat mooiere foto's te maken en online te zetten.
Dingen die al gebeurt zijn sinds het modden van de achterlichten (wat bijna 1,5 jaar geleden is
)
- Aerokit geïnstalleerd (incl. meegespoten randen, maar de sidemarkers moet ik nog installeren
)
- binnen kort in de verkoop, Cooper S R53 bumperset incl. uitlaat, mooi voor iemand die zijn cooper wil omtoveren!!!
- Ocari scoops
- Chrome spiegelkappen
- JCW Carbon dashboard (ben nog opzoek naar de downtubes en alle ringen
)
En afgelopen week heb ik gekocht:
- Milltek catback systeem
(wordt als het goed is morgen gemonteerd)
- ASA 18" velgen (zie foto
) (morgen nog nieuwe bandjes erom heen laten leggen)
Dus meer foto's volgen nog als ik de MINI heerlijk een bad heb gegeven maar nu volgen wat iPhone pics.

Maar sinds vorige week weer wat mooie mods gekocht!

Ik moet van de week weer eens goed gaan wassen om daarna wat mooiere foto's te maken en online te zetten.
Dingen die al gebeurt zijn sinds het modden van de achterlichten (wat bijna 1,5 jaar geleden is

- Aerokit geïnstalleerd (incl. meegespoten randen, maar de sidemarkers moet ik nog installeren

- binnen kort in de verkoop, Cooper S R53 bumperset incl. uitlaat, mooi voor iemand die zijn cooper wil omtoveren!!!

- Ocari scoops
- Chrome spiegelkappen
- JCW Carbon dashboard (ben nog opzoek naar de downtubes en alle ringen

En afgelopen week heb ik gekocht:
- Milltek catback systeem

- ASA 18" velgen (zie foto

Dus meer foto's volgen nog als ik de MINI heerlijk een bad heb gegeven maar nu volgen wat iPhone pics.

- Woutie
- Mod virus alert!
Bericht
(met twee man achterin was het rijden over drempels al een uitdaging)
Maar bij deze zou het wel moeten is het niet dat ik over 6 drempels moet om van en naar mijn huis te komen. Misschien dan toch maar die rand onder de voorbumper weg dremmelen
Daarbij komt dat er op mijn apk rapport staat dat 1 demper lek is... dus dan maar meteen een heel schroefsetje ??
ik weet het, dat heb ik al een tijdje in gedachte. Met mijn vorige velgen kon ik niet omlaag omdat deze al bijna 1cm buiten de wielkasten kwamenFred schreef:Dikke mini geworden! Verlaging zou em af maken imo

Maar bij deze zou het wel moeten is het niet dat ik over 6 drempels moet om van en naar mijn huis te komen. Misschien dan toch maar die rand onder de voorbumper weg dremmelen

Daarbij komt dat er op mijn apk rapport staat dat 1 demper lek is... dus dan maar meteen een heel schroefsetje ??

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gave bak man, waarom hebben we daar zo weinig van gezien?
Ik zou als er toch al een schokdemper kapot is zeker voor een schroefset gaan.
Ik zou als er toch al een schokdemper kapot is zeker voor een schroefset gaan.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Woutie
- Mod virus alert!
Bericht
@ coendek: Ja dat is inderdaad alweer even geleden
Toen was het nog project nummer 6 dacht ik
@ mushrop: ja wat zal ik zeggen. druk druk druk... in het begin nog wel met wat meetings meegedaan, maar dat is ook even minder geworden. je eigen bedrijf starten kost veel tijd
Nu maar eens wat actiever meedoen op het forum ipv alleen alles lezen 

@ mushrop: ja wat zal ik zeggen. druk druk druk... in het begin nog wel met wat meetings meegedaan, maar dat is ook even minder geworden. je eigen bedrijf starten kost veel tijd

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors