Amai!Fred schreef:naar wat ik heb begrepen is vondyks interieur naar de haantjes ... Ergens tegengereden en een emmer behanglijm is omgekanteld die in zijn mini stond ... correct me if i'm wrong, @ vondyck, sterkte kerel

Sterkte, VonDyck!!
Amai!Fred schreef:naar wat ik heb begrepen is vondyks interieur naar de haantjes ... Ergens tegengereden en een emmer behanglijm is omgekanteld die in zijn mini stond ... correct me if i'm wrong, @ vondyck, sterkte kerel
+ schade aan de carrosserie achteraan, de achterbumper, lijst aan links achterwiel, ..Fred schreef:merci voor de leuke reacties![]()
naar wat ik heb begrepen is vondyks interieur naar de haantjes ...Ergens tegengereden en een emmer behanglijm is omgekanteld die in zijn mini stond ... correct me if i'm wrong, @ vondyck, sterkte kerel
Oeh das kltn Ik heb het gehad met een 10 liter emmer latex (auto van de zaak). Ze hebben bij het inleveren niet binne gekekenArjan schreef:Fred schreef: Ergens tegengereden en een emmer behanglijm is omgekanteld die in zijn mini stond ... correct me if i'm wrong, @ vondyck, sterkte kerel
Gefeliciteerd dan nog maar hepetit_cru schreef:Arjan schreef: Amai!![]()
ik wil nu alleen nog maar goed nieuws horen vanuit België hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag is het de verjaardag van onze Iebel, ze is er 7 geworden en heeft net een leuk verjaardagsfeestje achter de rug![]()
![]()
Oei, dit is zeker off topic?
Zelfde leer wat ze in de 6 serie gebruiken? Of zelfde kleur?Fred schreef:Leder dakota chateau van bmw 6
Gefeliciteerdpetit_cru schreef:Arjan schreef: Amai!![]()
ik wil nu alleen nog maar goed nieuws horen vanuit België hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag is het de verjaardag van onze Iebel, ze is er 7 geworden en heeft net een leuk verjaardagsfeestje achter de rug![]()
![]()
Oei, dit is zeker off topic?
Onze sponsors