En zeggen dat ik vaak zo laks omga met mijn auto. Ale met alles eigelijk. Hoe vaak ik wel niet mijn gps aan mijn ruit laat hangen of mijn deuren vergeet vast te doen... Of gewoon met dak open buiten laat staan. Toch maar eens meer op letten dan...
Nogmaals sterkte!
MINI CS BRG Gestolen!!!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, dat is pas een nachtmerrie! Ik zal er naar uitkijken.
17-TR-GG BRG MINI Cooper S.
99-SR-RV zwarte BMW 525D touring.
17-TR-GG BRG MINI Cooper S.
99-SR-RV zwarte BMW 525D touring.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Goed voorbeeld: mijn laptop. Prachtige Apple powerbook, maar zoveel deuken en wear... Doet het nog als nieuw. Vriend van mij een nieuwe laptop. Altijd helemaal voorzichtig er mee... binnen 4 maanden kapot.
iDD
Murphy's Law, hoe beschermender je bent over je spullen, hoe sneller je ze kwijt raakt/ stuk gaat. Ik ben zelf ook altijd 'laks' met al mijn spullen. Het zijn uiteindelijk maar gebruiksvoorwerpen.Jurgen schreef:En zeggen dat ik vaak zo laks omga met mijn auto. Ale met alles eigelijk. Hoe vaak ik wel niet mijn gps aan mijn ruit laat hangen of mijn deuren vergeet vast te doen... Of gewoon met dak open buiten laat staan. Toch maar eens meer op letten dan...
Nogmaals sterkte!
Goed voorbeeld: mijn laptop. Prachtige Apple powerbook, maar zoveel deuken en wear... Doet het nog als nieuw. Vriend van mij een nieuwe laptop. Altijd helemaal voorzichtig er mee... binnen 4 maanden kapot.
iDD
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daantje
- Be Mini
Bericht
moet ik eerlijk zeggen dat als ik mijn auto openlaat er helemaal geen vertrouwen in heb dat ie er morgenochtend nog staatiDarkDesign schreef:Murphy's Law, hoe beschermender je bent over je spullen, hoe sneller je ze kwijt raakt/ stuk gaat. Ik ben zelf ook altijd 'laks' met al mijn spullen. Het zijn uiteindelijk maar gebruiksvoorwerpen.Jurgen schreef:En zeggen dat ik vaak zo laks omga met mijn auto. Ale met alles eigelijk. Hoe vaak ik wel niet mijn gps aan mijn ruit laat hangen of mijn deuren vergeet vast te doen... Of gewoon met dak open buiten laat staan. Toch maar eens meer op letten dan...
Nogmaals sterkte!
iDD

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

iDD
Ze zouden de jouwe toch nooooooooooooooit stelenDaantje schreef:
moet ik eerlijk zeggen dat als ik mijn auto openlaat er helemaal geen vertrouwen in heb dat ie er morgenochtend nog staat

iDD
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik was nooit bang voor diefstal, maar als ik al die horror verhalen lees en zie dat er gemiddeld 80 mini's per jaar gestolen worden in NL
. Toch maar mijn handrem, pook slot er wat vaker om doen. Is weer net een stapje extra voor het dievengilde. Succes met het verwerken van je verlies.
Gr,
PP

Gr,
PP
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors