Dyna18's: Electric Blue Mini Cooper
- dyna18
- Enthousiast
Bericht
Ze zeggen dat ze het helemaal hebben weggeschuurd en overgeverfd met een soort dikke zinkverf. En er nieuwe rubbers in hebben gezet.

Echter zie ik ondertussen al weer de roest er doorheen komen. Ik vraag mij dan ook af of ze het wel echt hebben weggeschuurd.

Echter zie ik ondertussen al weer de roest er doorheen komen. Ik vraag mij dan ook af of ze het wel echt hebben weggeschuurd.
- dyna18
- Enthousiast
Bericht
Hmmm ik zat zelf meer te denken om gewoon te wachten tot het eind van de garantie en het dan nog een keer goed te laten doen. Kost me namelijk een hele dag om de auto van utrecht naar r'dam te krijgen en daar te wachten op reparatie.Miniboard schreef:Ermee teruggaan totdat het goed is gebeurd, direct claimen en laten vastleggen!!dyna18 schreef:Echter zie ik ondertussen al weer de roest er doorheen komen. Ik vraag mij dan ook af of ze het wel echt hebben weggeschuurd.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
In ieder geval duidelijk maken en laten zien dat het prbleem terus/niet weg is.
Ik zou het ook direct doen......Miniboard schreef:Ermee teruggaan totdat het goed is gebeurd, direct claimen en laten vastleggen!!dyna18 schreef:Echter zie ik ondertussen al weer de roest er doorheen komen. Ik vraag mij dan ook af of ze het wel echt hebben weggeschuurd.
In ieder geval duidelijk maken en laten zien dat het prbleem terus/niet weg is.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Moet niets uitmaken, MINI Nederland betaald de rekening.
Zeker niet te lang mee wachten, beter 5x met dit probleem terug gaan, dan 1x aan het einde van je garantie.
Ossie
Als het garantie werk is dan kun je toch gewoon een dealer in de buurt gebruiken?dyna18 schreef:Hmmm ik zat zelf meer te denken om gewoon te wachten tot het eind van de garantie en het dan nog een keer goed te laten doen. Kost me namelijk een hele dag om de auto van utrecht naar r'dam te krijgen en daar te wachten op reparatie.Miniboard schreef:Ermee teruggaan totdat het goed is gebeurd, direct claimen en laten vastleggen!!dyna18 schreef:Echter zie ik ondertussen al weer de roest er doorheen komen. Ik vraag mij dan ook af of ze het wel echt hebben weggeschuurd.
Moet niets uitmaken, MINI Nederland betaald de rekening.
Zeker niet te lang mee wachten, beter 5x met dit probleem terug gaan, dan 1x aan het einde van je garantie.
Ossie

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Heel gaaf, weer eens wat ander. Maar het zijn inderdaad wel nep-adidasjes 
Youri levert altijd puik werk!
iDD

Youri levert altijd puik werk!
iDD
Onze sponsors