Black Eyed Purple Mini
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Leuke kleur! Zie er hier vaak eentje rijden, maar die heeft geen meegespoten wielkastranden
vet hoor! Maar blijft een diesel....
iDD

iDD
- Vanbelle
- One wheel wonder
Bericht
dat ligt bij tielt en roeselare!Jurgen schreef:Trouwens meulebeke waar ligt dat ergens?
wat is er mis met een diesel? hij gaat goed vooruit dus mij hoor je zeker niet klagen en zuinig is hij ookiDarkDesign schreef:Leuke kleur! Zie er hier vaak eentje rijden, maar die heeft geen meegespoten wielkastranden![]()
iDD

- Vanbelle
- One wheel wonder
Bericht
( gisteren weer leuk gefeest in ingelmunster trouwes ((beach party ))
vandaag verjaardagsfeestje met de familie
en ik sta op en ga naar beneden en ik zie mijn mini'tje op de oprit staan en ik was aangenaam verrast
aanschouw !

met de trotse eigenaar
iddFred schreef:Naast ingelmunsterJurgen schreef:Trouwens meulebeke waar ligt dat ergens?

vandaag verjaardagsfeestje met de familie

en ik sta op en ga naar beneden en ik zie mijn mini'tje op de oprit staan en ik was aangenaam verrast
aanschouw !

met de trotse eigenaar

- Vanbelle
- One wheel wonder
Bericht
en jaah er zit een andere uitlaat onder gewoon met een sierstukje op ! vindt ik veel mooier !
ja de verrassing was er inderdaad al een klein beetje af maar ik vondt het natuurlijk wel leuk en ik was verrast!Fred schreef:Gelukkige verjaardag dan, al was de verrassing er wsl al een beke af
. Valt me trouwens ook op dat je een andere uitlaat hebt op je diesel ...
en jaah er zit een andere uitlaat onder gewoon met een sierstukje op ! vindt ik veel mooier !
- Vanbelle
- One wheel wonder
Bericht
maar kijk is naar een parklane zijn achterbumper enzo ! dat is dezelfde bumper als die van ik.
nuja ik vindt hem mooi dus dat is geen probleem!
dikke wielen komen er nog onder !
het is idd een facelift en goe dat komt ? geen idee!denizg schreef:En nu snel wat dikke wielen er onder zetten!Alleen vreemd dat je een oude bumperset hebt. Het is toch een facelift!?
maar kijk is naar een parklane zijn achterbumper enzo ! dat is dezelfde bumper als die van ik.
nuja ik vindt hem mooi dus dat is geen probleem!
dikke wielen komen er nog onder !
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuke verrassing
.

Om een of andere reden heeft de One D bij de facelift niet de nieuwe bumpers gekregen (maar wel de nieuwe koplampen, achterlichten en grille) en verder heeft de One D altijd Cooper S-sideskirts. Vraag me trouwens niet waarom dat zo is.denizg schreef:Alleen vreemd dat je een oude bumperset hebt. Het is toch een facelift!?

Onze sponsors