Coopergirls Mini Cooper S cabrio
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Coopergirl
- One wheel wonder
Bericht
Dus hij hoeft niet iedere keer meer in de was gezet te worden?
Ik ben overtuigd!!! En nee, ik zou niet durven om met mijn mini / cabrio door de wasstraat te gaan. Volgens mij wordt ik levend gevild door de echte Mini-freaks als ik dat zou doen!Berthil schreef:Ik vind van wel, zeker met een nieuwe auto. Maar alleen als je je Mini langer dan 3 jaar (mooi) wilt houden en niet van plan bent om hem door de wasstraat te halen. Hij blijft als nieuw iedere keer dat ik hem was (zonder een halve dag te moeten spenderen om hem in de was te zetten) en het aantal krassen op de lak als gevolg van wassen blijft zeer beperkt. De glans blijft echt mooi.Coopergirl schreef:jij hebt je Mini toch ook laten behandelen met protech? Is dit een aanrader?
Dus hij hoeft niet iedere keer meer in de was gezet te worden?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even na het wassen 'afdrogen' met de ProTech Maxi Shine voor het beste resultaat.
Meer technische info op www.protech.nl en mijn website
De ProTech lakverzegeling kun je zien als een permanente waslaag.Coopergirl schreef:Dus hij hoeft niet iedere keer meer in de was gezet te worden?
Even na het wassen 'afdrogen' met de ProTech Maxi Shine voor het beste resultaat.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Rafmaninov
- Nieuwsgierig
Bericht
Prachtige bak, echt waar!!!
Zou graag ook eens foto's van het interieur zien.
(Doet me er aan denken, ik moet zelf nog foto's van het interieur posten...
)

(Doet me er aan denken, ik moet zelf nog foto's van het interieur posten...

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ey, welkom hier op het forum.. Ik kom er nu pas achter dat jij het bent... hihihihi...
Greetz,
Linda/ MINI Veenendaal
Greetz,
Linda/ MINI Veenendaal
- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
Mooi kleur trouwens coopergirl!
Was het niet iets van 600eu?smetje schreef:zal het eens vragen, is hier vlak naast de deurjbcola schreef:wat ben je ongeveer kwijt voor zo'n protech behandeling?
Interesseert me eigenlijk ook wel.
Mooi kleur trouwens coopergirl!

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeker niet goedkoop dat ProTech, maar wel een erg goed produkt.
En als je van plan bent om niet ieder jaar een andere auto te kopen: Highly Recommended.
Iedere poetsbeurt weer (en de onze is dik 'n jaar geleden behandeld) blijft 't verbazen hoe schoon ie wordt.
Ook fijn is de wetenschap dat, als er eens flink de modder en zand afgewassen moet worden,
de ProTech laag "bemicrokrast" wordt en niet je lak!!!
Want die zit onder die teflonlaag.
MaxiShine met een licht vochtige spons of washandje opbrengen,
droogvegen met microvezel:
Double that!Berthil schreef:De ProTech lakverzegeling kun je zien als een permanente waslaag.Coopergirl schreef:Dus hij hoeft niet iedere keer meer in de was gezet te worden?
Zeker niet goedkoop dat ProTech, maar wel een erg goed produkt.
En als je van plan bent om niet ieder jaar een andere auto te kopen: Highly Recommended.

Iedere poetsbeurt weer (en de onze is dik 'n jaar geleden behandeld) blijft 't verbazen hoe schoon ie wordt.
Ook fijn is de wetenschap dat, als er eens flink de modder en zand afgewassen moet worden,
de ProTech laag "bemicrokrast" wordt en niet je lak!!!
Want die zit onder die teflonlaag.
MaxiShine met een licht vochtige spons of washandje opbrengen,
droogvegen met microvezel:

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Niet alle huidige nieuwe Cabrio's zijn sidewalk, ik zie sidewalk als een soort uitgebreid Chilipakket. Ik vind het Sidewalk pakket wel erg aantrekkelijk geprijsd (vandaar ook populair), maar het belemmert wel weer diverse opties.
PS Coopergirl, hij is
De R52 Cabrio's kunnen besteld worden zolang men nog motoren kan leveren voor dit R52 model. De R57 cabrio komt in maart 2009 en na alles wat ik hierover gehoord en gelezen heb vermoed ik dat men eind dit jaar uit de R52 motoren loopt en dus tijdelijk geen cabrio's gekocht kunnen gaan worden.Coopergirl schreef:Hi HenkieTenk,henkietenk schreef:Nice!! Zeer mooie S cabrio!
Zijn dat niet zo'nbeetje de laatste cabrio's? Kunnen ze eigenlijk nu nog nieuw besteld worden? En zijn de laatste cabrio's eigenlijk allemaal sidewalk's?
Grtz HenkieTenk
Wij hebben onze Cabrio zo'n twee maanden geleden besteld. Of dit de laatste serie cabrio is weet ik niet, iemand hier op het forum wellicht?
Onze kleur is wellicht typisch sidewalk maar het is geen sidewalk!
grtz Coopergirl
Niet alle huidige nieuwe Cabrio's zijn sidewalk, ik zie sidewalk als een soort uitgebreid Chilipakket. Ik vind het Sidewalk pakket wel erg aantrekkelijk geprijsd (vandaar ook populair), maar het belemmert wel weer diverse opties.
PS Coopergirl, hij is

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors