GP1 #0338 erbij
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Gaaf autootje. Ik vraag me af hoeveel pk hij nou doet met die dubbele uitlaat en zo. Ik zou overigens ook die witte spoiler vervangen of overspuiten oid voor een zwarte. Geeft je auto nog iets meer spookachtigs en nog iets meer unieks... 

Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een dubbele uitlaat zegt niks qua vermogen, waarschijnlijk meer scherpe bochten dus minder goede flow. Dan is nog de vraag of de demper een open (zoals Supersprint en Milltek) of half open is (zoals Remus, Sebring en Laser). Een half open demper geeft geen vermogenswinst en een geheel open wel. Daarentegen moet je ook niet denken dat een geheel enorm grote pijp vermogenswinst maakt omdat deze weer teveel onderdruk heeft.
Ben wel benieuwd wat er allemaal aan je MINI gedaan is om die 92 KW (123,4 pk) te krijgen. Al eens op een bank geweest?
Leuke MINI, zou ook de spoiler zwart spuiten.Sicco schreef:Gaaf autootje. Ik vraag me af hoeveel pk hij nou doet met die dubbele uitlaat en zo. Ik zou overigens ook die witte spoiler vervangen of overspuiten oid voor een zwarte. Geeft je auto nog iets meer spookachtigs en nog iets meer unieks...
Een dubbele uitlaat zegt niks qua vermogen, waarschijnlijk meer scherpe bochten dus minder goede flow. Dan is nog de vraag of de demper een open (zoals Supersprint en Milltek) of half open is (zoals Remus, Sebring en Laser). Een half open demper geeft geen vermogenswinst en een geheel open wel. Daarentegen moet je ook niet denken dat een geheel enorm grote pijp vermogenswinst maakt omdat deze weer teveel onderdruk heeft.
Ben wel benieuwd wat er allemaal aan je MINI gedaan is om die 92 KW (123,4 pk) te krijgen. Al eens op een bank geweest?
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zit zelf nog te denken om de Mini te verlagen, maar ja met de drempels tegenwoordig.
Is niet ideaal en de voorbumper van de Mini hangt ook al behoorlijk laag. Een verlaagde Mini staat uiteraard superwreed, maar is voor mij nog een twijfelgeval.
Is niet ideaal en de voorbumper van de Mini hangt ook al behoorlijk laag. Een verlaagde Mini staat uiteraard superwreed, maar is voor mij nog een twijfelgeval.
Laatst gewijzigd door nepnerd op 05 mar 2009, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat verlagen niet zo'n probleem zal opleveren ..
Door je 19'' staat tie met zijn bodem waarschijnlijk toch al iets hoger dan standaard..
Toen ik er 17'' onder had zitten had zelf problemen met mijn oprit thuis..
Nu zit er 18'' onder en het probleem is meteen weg ..
En ach dan maar schuin over de drempeltjes heen toch

Door je 19'' staat tie met zijn bodem waarschijnlijk toch al iets hoger dan standaard..
Toen ik er 17'' onder had zitten had zelf problemen met mijn oprit thuis..
Nu zit er 18'' onder en het probleem is meteen weg ..
En ach dan maar schuin over de drempeltjes heen toch

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Stoere bak.
Mag ik wel, van die mega-wielen
Wel goed dat de witte strepen er af zijn, dit vindt ik in ieder geval een stuk mooier.
Mag ik wel, van die mega-wielen

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gast schiet eens op met die verlaging hahaha !!!
Dat brute ding van jou verdiend het ..
Voor de kosten hoef je het niet te laten ...
Ben benieuwd ..
Groet inim
Dat brute ding van jou verdiend het ..
Voor de kosten hoef je het niet te laten ...
Ben benieuwd ..
Groet inim

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
al meer dan een half jaar in het bezit van de veren van Coendek, maar volgende week dinsdag gaat het dan eindelijk gebeuren. SUV gaat omlaag. afspraak is gemaakt.
wel problemen gehad lampje bandenspanning ging plotseling branden. na een paar dagen opeens lampje weer uit.
en vanaf vanmorgen weer aan en lampje airbag erbij.
voor de zekerheid afspraak gemaakt bij de dealer, moet alleen wachten tot volgende week woensdag.
maar verlaging als eerste, foto's volgen z.s.m.
wel problemen gehad lampje bandenspanning ging plotseling branden. na een paar dagen opeens lampje weer uit.
voor de zekerheid afspraak gemaakt bij de dealer, moet alleen wachten tot volgende week woensdag.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
(zie events 2009) kunnen we mooi in een treintje rijden
Wim zal ook wel gaan want die was er vorig jaar ook
Kun je mooi laag mee naar Utrecht zondag 19 aprilnepnerd schreef:al meer dan een half jaar in het bezit van de veren van Coendek, maar volgende week dinsdag gaat het dan eindelijk gebeuren. SUV gaat omlaag. afspraak is gemaakt.

Wim zal ook wel gaan want die was er vorig jaar ook