Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mooie Cooper! Scheelde niet veel of mijnes was dezelfde kleur geweest... heb toen tóch een ander vakje aangekruist.
Die uitlaat klinkt inderdaad goed en ziet er mooi uit, een MINI van ons heeft er ook een.
Die uitlaat klinkt inderdaad goed en ziet er mooi uit, een MINI van ons heeft er ook een.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MMMMMM, chrome!! Mooi met astro-black. Je flames doen het ook goed. Zit toch wel een chrome bulb in hè?
Sidemarkers????
gr, PC
Sidemarkers????
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
LOL, ik rijd al een week of 8 met een dikke spijker in mijn achterband!
Die runflats zijn niet lekt te krijgen. Voorlopig laat ik hem lekker zitten, en wacht wel af wanneer de band leeg loopt.
Het is al de tweede spijker in 6 maanden, duur grapje hoor zo'n band.
Ossie
Die runflats zijn niet lekt te krijgen. Voorlopig laat ik hem lekker zitten, en wacht wel af wanneer de band leeg loopt.
Het is al de tweede spijker in 6 maanden, duur grapje hoor zo'n band.
Ossie
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Hey, PC
Yup, geen oranje lampjes meer in de knipperlichten, alleen als ze branden natuurlijk...
Zo zie je maar, chrome is ook een hoog bling bling gehalte, dus ik moet bij jou wel in de smaak vallen!
Tja, de sidemarkers...zucht, ben benieuwd wanneer MR met de verlossing komt. Dito voor jou
Ossie
Pretty Cooper schreef:MMMMMM, chrome!! Mooi met astro-black. Je flames doen het ook goed. Zit toch wel een chrome bulb in hè?![]()
Sidemarkers????
gr, PC
Hey, PC
Yup, geen oranje lampjes meer in de knipperlichten, alleen als ze branden natuurlijk...
Zo zie je maar, chrome is ook een hoog bling bling gehalte, dus ik moet bij jou wel in de smaak vallen!
Tja, de sidemarkers...zucht, ben benieuwd wanneer MR met de verlossing komt. Dito voor jou
Ossie
Onze sponsors