Red Scorpion 2.0
- red baron
- Nieuw Lid
Bericht
Hoi Red Scorpion,
jouw foto's maken het wachten op mijn Mini weer een stukje makkelijker. Ook ik heb dezelfde kleurencombinatie. Ik vind vooral het interieur echt super. Gefeliciteerd!!!! En heel veel veilige kilometers toegewenst.
groet
red baron (what's in a name)
jouw foto's maken het wachten op mijn Mini weer een stukje makkelijker. Ook ik heb dezelfde kleurencombinatie. Ik vind vooral het interieur echt super. Gefeliciteerd!!!! En heel veel veilige kilometers toegewenst.
groet
red baron (what's in a name)
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Is het ook een Cooper Diesel? Succes met wachten... Weet dat de laatste dagen altijd moeilijk zijn
De kleuren combinatie ben ik ook heel tevreden mee. Zelfs beter dan ik had gedacht. Kan altijd een beetje tegenvallen. Dacht dat het wel erg donker zou worden in de MINI. De hemelbekleding is ook donker maar dat maakt het juist wel gezellig. Zeker als je ook het uitgebreide verlichtingspakket in je optie lijst hebt opgenomen?Ook ik heb dezelfde kleurencombinatie. Ik vind vooral het interieur echt super. Gefeliciteerd!!!!
Is het ook een Cooper Diesel? Succes met wachten... Weet dat de laatste dagen altijd moeilijk zijn

Onze sponsors