The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2009, 19:08

Fred schreef:Dikke mini, spacers zouden het plaatje af maken
Nope, die gaan er niet opkomen... Als ik achter onze MINI rij, ziet het er super uit! Al tonen de Toyo's niet echt breed. Gisteren zag ik een Golf V rijden met de wielen gelijk aan de schermen (met spoorverbreders dus) maar dat ziet er gewoon niet fraai uit IMHO.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2009, 19:17

Berthil schreef:Tsjonge zeg, en dan te bedenken dat ik net www.tarox-remmen.nl voor Klaas aan het maken ben :)
Oooh wat zeur je nou, jij gaat ze dan toch gratis krijgen zeker! :mrgreen: :s :mrgreen: GEINTJUH

Ziet er wel al strak uit de site! Als ik de schijven aanklik gaat het goed met de vergrote foto's maar als ik blokken of sytemen aanklik en dan de vergrote foto wil zien dan komt de vergrote foto achter de andere fototjes.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2009, 19:27

Berthil heeft al Tarox
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

08 dec 2009, 19:43

damn dikke remmen peter :shock: 8) staan de cabbie ook goed 8) en remt ook nog eens als een dijk 8)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 dec 2009, 20:24

Hans schreef:Berthil heeft al Tarox
Niet op de Cabrio, die rooie hadden hem niet misstaan :)
peter schreef:Als ik de schijven aanklik gaat het goed met de vergrote foto's maar als ik blokken of sytemen aanklik en dan de vergrote foto wil zien dan komt de vergrote foto achter de andere fototjes.
Ik moet de teksten nog vertalen en er in zetten, dan komt het goed :)
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2009, 20:29

Ziet er goed uit peet :wink: Maar remt het ook nog een beetje :mrgreen:
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2009, 20:42

Peter hij ziet er echt geweldig uit! Heb hem al een paar keer in het echt mogen bewonderen, erg dik!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2009, 23:03

Bedankt voor de reacties!

@werner, er zitten nu "carbon" circuitblokken in. Die zijn nogal hard en hebben wat temperatuur nodig om optimaal te functioneren. Ik wil er nog wel een setje zachtere blokken inzetten binnenkort.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

08 dec 2009, 23:23

Ziet er goed uit Peter 8)
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2009, 20:06

peter schreef:Bedankt voor de reacties!

@werner, er zitten nu "carbon" circuitblokken in. Die zijn nogal hard en hebben wat temperatuur nodig om optimaal te functioneren. Ik wil er nog wel een setje zachtere blokken inzetten binnenkort.
Is wel prettig als ze het gelijk doen als je plotseling in de ankers moet op de snelweg :mrgreen:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2009, 22:29

quattro gmbh schreef:Heb je nu ook gelijk een ander pedaal gevoel? Wat bijteriger en wat meer gevoel? Dat mis ik nog in de JCW set.
Ik heb nog niet het pedaalgevoel wat ik had met de Works remmen + remleidingen + taroxblokken.

De blokken die er nu inzitten horen eigenlijk bij Berthil in z'n blauwe als je begrijpt wat ik bedoel. Die zijn echt voor het circuit bedoelt... Deze blokken overleven de schijven bij normaal weggebruik. :shock:

Eigenlijk wil ik er gewone "lekkere zachte" blokken inzetten zodat ie wat bijteriger aanvoelt.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2009, 23:04

quattro gmbh schreef:Ik snap het ja, wel vaker over gelezen. Ik hoorde zelfs dat bij sommige type's het remslijpsel zo agressief was dat het de lak kan aantasten.
Ik wist niet dat tarox ook voor de R53 JCW/R56 S remmen remblokken maakte. In het voorjaar moet er bij mij ook zoiets onder komen :D
Me standaard blokken waren 4 maart gebroken op Zandvoort... Daarna wilde ik er Ferodo's in maar die waren op. Toen heeft Klaas er Tarox blokken ingezet. Bevielen prima! Een maand later de mini aan Berthil verkocht dus als je wilt weten hoe het aanvoelt....
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 dec 2009, 07:41

peter schreef:Bedankt voor de reacties!

Nergens en nooit last van gehad.. het went snel.. moet je eens een rondje Nurburgring doen dan zijn ze top! Ze remmen dan zelfs nog te hard :roll: Maarja was fun op de weg :P

Terug naar “Show your ride”