Chili Red JCW: Verkocht & nieuw speeltje p.14
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
een bak ellende dus weer, jammer dat dit toch te vaak gebeurd bij meerdere Mini's.
Succes met de afhandeling.
Blijft het een Mini of ga je over op een ander merk?froobje schreef:Geen idee daiel. Ben vollop opzoek naar een opvolger en denk dat ik er al eentje heb gevonden
- froobje
- Mod virus alert!
Bericht
Ik denk dat ik ga voor de renault megane rs cup. Zoek heel het internet maar af, is de beste hot hatch momenteel. Dus wrsl word het zo eentjeJJJJ schreef:een bak ellende dus weer, jammer dat dit toch te vaak gebeurd bij meerdere Mini's.
Blijft het een Mini of ga je over op een ander merk?froobje schreef:Geen idee daiel. Ben vollop opzoek naar een opvolger en denk dat ik er al eentje heb gevonden

- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
Echt jammer dit te lezen, vooral omdat je zo goed oplet en telkens de motor warmrijdt, hopelijk vallen de kosten nog mee?
Ik ken nog mensen die problemen hebben gehad met de motor/turbo, met getunede Mini's..
Zelf heb ik 248pk en 370nm door volledige uitlaat, grotere intercooler en natuurlijk gechipped (PPE)... Ondertussen + 75 000 km op de teller en nooit problemen gehad met de motor/turbo/boite.. Enkel koppeling (das normaal zeker?) Ik rij ook steeds warm/ laat de motor nadraaien.
Misschien heb ik gewoon geluk, of ligt het aan de grotere intercooler?
Btw, ik ken een mooie RS Cup te koop staan

Ik ken nog mensen die problemen hebben gehad met de motor/turbo, met getunede Mini's..
Zelf heb ik 248pk en 370nm door volledige uitlaat, grotere intercooler en natuurlijk gechipped (PPE)... Ondertussen + 75 000 km op de teller en nooit problemen gehad met de motor/turbo/boite.. Enkel koppeling (das normaal zeker?) Ik rij ook steeds warm/ laat de motor nadraaien.
Misschien heb ik gewoon geluk, of ligt het aan de grotere intercooler?

- Full Throttle
- Enthousiast
Bericht
Een Mégane RS is 2 keer zo snel (het gevoel althans) als mijn standaard Clubman S. Ook het geluid dat deze produceert is verslavend! Verder is Renault Sport bekend om het sublieme onderstel. Je gaat er verdomd veel plezier aan hebben, gegarandeerd!
Maar.... er is een grote maar... Ik heb zelf een Clio RS gehad, een vriend van mij een Mégane RS... Ze zijn ook niet de meest degelijke auto's. Ga er van uit dat veel van je electronica zal stuk gaan. De Belgische wegen zullen je schokdempers opvreten, keer op keer. Aan de motor zal nooit iets gebeuren, die blijft scheuren, zonder stuk te gaan.
Veel succes!
Maar.... er is een grote maar... Ik heb zelf een Clio RS gehad, een vriend van mij een Mégane RS... Ze zijn ook niet de meest degelijke auto's. Ga er van uit dat veel van je electronica zal stuk gaan. De Belgische wegen zullen je schokdempers opvreten, keer op keer. Aan de motor zal nooit iets gebeuren, die blijft scheuren, zonder stuk te gaan.
Veel succes!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Intercooler maakt geen verschil hoorSteven schreef:Echt jammer dit te lezen, vooral omdat je zo goed oplet en telkens de motor warmrijdt, hopelijk vallen de kosten nog mee?![]()
Misschien heb ik gewoon geluk, of ligt het aan de grotere intercooler?![]()