De lampen zelf vallen heel gemakkelijk te vervangen. Als je de OEM-lampen wilt, ben je idd wel redelijk geld kwijt.
Ik rij nu al een jaar of anderhalf rond met een aftermarket setje lampen die me 60 euro hebben gekost en nog geen enkel probleem mee gehad. Zijn ook een tikkie blauwer dan origineel.
Thomas R56S JCW P34 foto's Bjorn Bushrit !
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Natuurlijk wel. De bi-xenon slaat er enkel op dat de lamp gebruikt wordt voor zowel de gewone lichten als het grootlicht.
Moet je enkel zien dat je lampen koopt met de juiste specificaties en de juiste voet.
Ik weet alleen niet meer welke juist in de R55-59 zit, maar kan ik zo wel opzoeken.
Moet je enkel zien dat je lampen koopt met de juiste specificaties en de juiste voet.
Ik weet alleen niet meer welke juist in de R55-59 zit, maar kan ik zo wel opzoeken.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen kleurverschil tussen de 2 lampen nu?
Ik heb Osram D1S 5000K lampen en die zijn net een snippertje minder geel dan de OEM lampen en superfel en matchen goed genoeg bij mijn leds. Echt een aanrader!
In het verleden heb ik ook 6000K Philips lampen gehad. Die vond ik persoonlijk te blauw.
Daarvoor had ik cheapass chinese Xenon lampen van 30 euro (echt geen geld) maar daar werden mijn koplampen mat van!!!! Er schijnt bij echte goede xenon lampen één of ander UV filter in te zitten. Plaats dus wel kwaliteitslampen!
Ik heb Osram D1S 5000K lampen en die zijn net een snippertje minder geel dan de OEM lampen en superfel en matchen goed genoeg bij mijn leds. Echt een aanrader!
In het verleden heb ik ook 6000K Philips lampen gehad. Die vond ik persoonlijk te blauw.
Daarvoor had ik cheapass chinese Xenon lampen van 30 euro (echt geen geld) maar daar werden mijn koplampen mat van!!!! Er schijnt bij echte goede xenon lampen één of ander UV filter in te zitten. Plaats dus wel kwaliteitslampen!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors