Frankie's R55 S
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh ja, en ik drink geen bier
Thnx. Voor de kenners: eerst gewassen met Born to be Mild, vervolgens gekleid met Mothers California Gold, daarna de good old Meg's M80 erover heen en besloten met Natty's Blue. Trims met PB Trim Restorer, chroom met Sonax Chroompolish en de bandjes met Meg's High Gloss Tireprotector.speedy schreef:ben trots op je !!! staat er super strak bij
en je bier keuze is top
Oh ja, en ik drink geen bier

- GreyCooperS
- Forum Junky
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is niet echt bewust. Ik had altijd alles van Meg's, maar soms probeer je eens wat anders en krijg je een bonte verzameling en ook een bepaalde voorkeur. De Natty's Blue bijvoorbeeld is echt een superproduct waarvan ze iets vergelijkbaars niet bij Meg's hebben
.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog niet alle swirls zijn eruit, daarvoor had ik beter de M83 kunnen gebruiken met een wat "hardere" pad. Maar het is nu in ieder geval al een stuk minder.
Euhm, hij was wel schoon, dus gewassen door de dealer..... Maar ik kan je wel met melden dat de Mini met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel eens een wasstraat van binnen gezien heeftFred schreef:Nog maar nieuw en al direct een hele behandeling, was ie niet netjes gepoetst door de dealer? Staat wel weer lekker te glimmen