Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jan 2012, 19:38

Ik heb dus wel echt een serieus probleem met mn knie, itt al die plantentermen hierboven. Altijd op goed niveau kunnen fietsen, knie verdraaid met squashen met als gevolg; kraakbeenschade, meniscus beschadigd en ook de kruisband had een tik gehad. Na kijkoperatie diverse Fermotron spuiten gehad. Dit alles is nu bijna een jaar geleden, maar sporten (wielrennen, hardlopen e.d.) kan ik nog steeds niet fanatiek beoefenen. Fysio heb ik gehad, knie is stabiel en sterk verklaard, maar na 3/4 dagen fietsen zit ie weer bomvol met vocht terwijl mn chirurg zegt; alles is goed, je kunt gewoon alles doen. Ik baal dr inmiddels ontzettend hard van, en heb zelfs mn tijdritmateriaal waar ik echt dol op was al te koop gezet omdat ik denk nooit meer mn oude niveau terug te gaan halen :(

Al opent het verkopen van dat tijdritmateriaal natuurlijk wel nieuw geld voor de Mini :mrgreen:
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2012, 19:44

Afbeelding

:()
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jan 2012, 19:45

Oh, in de auto heb ik nergens last van hoor :)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2012, 19:51

Gelukkig! 8)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2012, 20:17

Davy, ik heb hier nog wel wat knieën in de garage liggen als je een nieuwe wilt.... :roll: :mrgreen:
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

31 jan 2012, 10:38

koosie schreef:Fusarium is een ziekte dat voorkomt in bloembolgewassen (ik zit zelf in de bloemetjes) word ook wel zuur genoemt, als je bolletje door zuur is aangetast kan je hem weggooien... moet je bestrijden met Ozon :) daar heb je zo een speciaal apparaatje voor die Ozon maakt met UV Licht, werkt goed hoor :D
KOOSIE planten dokter :lol: :wink:
Respect 2 All :-))
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

31 jan 2012, 10:46

Daveke schreef:Ik heb dus wel echt een serieus probleem met mn knie, itt al die plantentermen hierboven. Altijd op goed niveau kunnen fietsen, knie verdraaid met squashen met als gevolg; kraakbeenschade, meniscus beschadigd en ook de kruisband had een tik gehad. Na kijkoperatie diverse Fermotron spuiten gehad. Dit alles is nu bijna een jaar geleden, maar sporten (wielrennen, hardlopen e.d.) kan ik nog steeds niet fanatiek beoefenen. Fysio heb ik gehad, knie is stabiel en sterk verklaard, maar na 3/4 dagen fietsen zit ie weer bomvol met vocht terwijl mn chirurg zegt; alles is goed, je kunt gewoon alles doen. Ik baal dr inmiddels ontzettend hard van, en heb zelfs mn tijdritmateriaal waar ik echt dol op was al te koop gezet omdat ik denk nooit meer mn oude niveau terug te gaan halen :(

Al opent het verkopen van dat tijdritmateriaal natuurlijk wel nieuw geld voor de Mini :mrgreen:
Dat is vervelend Dave maar heb je dan een slijmbeursonsteking. We noemen het wel eens "vrouwen knie" :wink:
GreyCooperS
Forum Junky

31 jan 2012, 11:05

Erwin CS schreef:"vrouwen knie" :wink:
>)

:mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 jan 2012, 13:01

Erwin CS schreef:
Daveke schreef:Ik heb dus wel echt een serieus probleem met mn knie, itt al die plantentermen hierboven. Altijd op goed niveau kunnen fietsen, knie verdraaid met squashen met als gevolg; kraakbeenschade, meniscus beschadigd en ook de kruisband had een tik gehad. Na kijkoperatie diverse Fermotron spuiten gehad. Dit alles is nu bijna een jaar geleden, maar sporten (wielrennen, hardlopen e.d.) kan ik nog steeds niet fanatiek beoefenen. Fysio heb ik gehad, knie is stabiel en sterk verklaard, maar na 3/4 dagen fietsen zit ie weer bomvol met vocht terwijl mn chirurg zegt; alles is goed, je kunt gewoon alles doen. Ik baal dr inmiddels ontzettend hard van, en heb zelfs mn tijdritmateriaal waar ik echt dol op was al te koop gezet omdat ik denk nooit meer mn oude niveau terug te gaan halen :(

Dat is vervelend Dave maar heb je dan een slijmbeursonsteking. We noemen het wel eens "vrouwen knie" :wink:
Maar het vreemde is, dat het alleen komt na sporten, zo tijdens dagelijks werk, klussen etc heb ik nergens last van
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 jan 2012, 13:02

GreyCooperS schreef:
>)

Oh yeah, kom maar door met die flut*-opmerkingen :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben er klaar voor! :)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2012, 15:45

Misschien je spiegels toch roze laten wrappen dan!
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

31 jan 2012, 17:00

Daveke schreef:
Erwin CS schreef:

Maar het vreemde is, dat het alleen komt na sporten, zo tijdens dagelijks werk, klussen etc heb ik nergens last van

Dat klopt want dan ga je inspaning doen van je knie en dan loopt de zakjes/vliesen vol met vocht.
GreyCooperS
Forum Junky

31 jan 2012, 17:06

Daveke schreef:
GreyCooperS schreef:
>)

Oh yeah, kom maar door met die flut*-opmerkingen :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben er klaar voor! :)
Grappig, loopt je zakje vol met vocht, krijg je pijn je knie :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

31 jan 2012, 17:29

Hee Peter geen grapjes he :mrgreen: :mrgreen: >) >)

Dave, het is heel vervelend maar ga gewoon terug naar de huisdokter. Hij moet voor een oplossing zorgen :wink:
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

Re: Erwin CS Mini Cooper S

13 okt 2013, 14:55

Hallo Mini Vrienden,

I am Back :mrgreen:

Sind afgelopen woensdag een Mini Cooper S aangeschaft van bwjr 2007. Ben bezig aan hem op te leuken. Het volgende moet dan ook gebeuren of is gebeurd.

*Verlagen rondom (Afspraak voor 25/10 met Reinoud Loscreeps gemaakt)
*Mat Zwarte spiegekkappen ( 15/10 gekocht via marktplaats).
*Mat Zwarte luchtinlaat (13/10 Matzwart gespoten)
*Dak Zwartwrappen (20/10 afspraak gemaakt)
*Sportuitlaat
*Zwarte 17 of 18 inch velgen.

Hier nog ff wat foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gr. Erwin