Al opent het verkopen van dat tijdritmateriaal natuurlijk wel nieuw geld voor de Mini

KOOSIE planten dokterkoosie schreef:Fusarium is een ziekte dat voorkomt in bloembolgewassen (ik zit zelf in de bloemetjes) word ook wel zuur genoemt, als je bolletje door zuur is aangetast kan je hem weggooien... moet je bestrijden met Ozondaar heb je zo een speciaal apparaatje voor die Ozon maakt met UV Licht, werkt goed hoor
Dat is vervelend Dave maar heb je dan een slijmbeursonsteking. We noemen het wel eens "vrouwen knie"Daveke schreef:Ik heb dus wel echt een serieus probleem met mn knie, itt al die plantentermen hierboven. Altijd op goed niveau kunnen fietsen, knie verdraaid met squashen met als gevolg; kraakbeenschade, meniscus beschadigd en ook de kruisband had een tik gehad. Na kijkoperatie diverse Fermotron spuiten gehad. Dit alles is nu bijna een jaar geleden, maar sporten (wielrennen, hardlopen e.d.) kan ik nog steeds niet fanatiek beoefenen. Fysio heb ik gehad, knie is stabiel en sterk verklaard, maar na 3/4 dagen fietsen zit ie weer bomvol met vocht terwijl mn chirurg zegt; alles is goed, je kunt gewoon alles doen. Ik baal dr inmiddels ontzettend hard van, en heb zelfs mn tijdritmateriaal waar ik echt dol op was al te koop gezet omdat ik denk nooit meer mn oude niveau terug te gaan halen
Al opent het verkopen van dat tijdritmateriaal natuurlijk wel nieuw geld voor de Mini
Maar het vreemde is, dat het alleen komt na sporten, zo tijdens dagelijks werk, klussen etc heb ik nergens last vanErwin CS schreef:Dat is vervelend Dave maar heb je dan een slijmbeursonsteking. We noemen het wel eens "vrouwen knie"Daveke schreef:Ik heb dus wel echt een serieus probleem met mn knie, itt al die plantentermen hierboven. Altijd op goed niveau kunnen fietsen, knie verdraaid met squashen met als gevolg; kraakbeenschade, meniscus beschadigd en ook de kruisband had een tik gehad. Na kijkoperatie diverse Fermotron spuiten gehad. Dit alles is nu bijna een jaar geleden, maar sporten (wielrennen, hardlopen e.d.) kan ik nog steeds niet fanatiek beoefenen. Fysio heb ik gehad, knie is stabiel en sterk verklaard, maar na 3/4 dagen fietsen zit ie weer bomvol met vocht terwijl mn chirurg zegt; alles is goed, je kunt gewoon alles doen. Ik baal dr inmiddels ontzettend hard van, en heb zelfs mn tijdritmateriaal waar ik echt dol op was al te koop gezet omdat ik denk nooit meer mn oude niveau terug te gaan halen
Daveke schreef:Maar het vreemde is, dat het alleen komt na sporten, zo tijdens dagelijks werk, klussen etc heb ik nergens last vanErwin CS schreef:Dat is vervelend Dave maar heb je dan een slijmbeursonsteking. We noemen het wel eens "vrouwen knie"Daveke schreef:Ik heb dus wel echt een serieus probleem met mn knie, itt al die plantentermen hierboven. Altijd op goed niveau kunnen fietsen, knie verdraaid met squashen met als gevolg; kraakbeenschade, meniscus beschadigd en ook de kruisband had een tik gehad. Na kijkoperatie diverse Fermotron spuiten gehad. Dit alles is nu bijna een jaar geleden, maar sporten (wielrennen, hardlopen e.d.) kan ik nog steeds niet fanatiek beoefenen. Fysio heb ik gehad, knie is stabiel en sterk verklaard, maar na 3/4 dagen fietsen zit ie weer bomvol met vocht terwijl mn chirurg zegt; alles is goed, je kunt gewoon alles doen. Ik baal dr inmiddels ontzettend hard van, en heb zelfs mn tijdritmateriaal waar ik echt dol op was al te koop gezet omdat ik denk nooit meer mn oude niveau terug te gaan halen
Grappig, loopt je zakje vol met vocht, krijg je pijn je knieDaveke schreef:Oh yeah, kom maar door met die flut*-opmerkingenGreyCooperS schreef:Erwin CS schreef:"vrouwen knie"![]()
![]()
![]()
Ik ben er klaar voor!
Onze sponsors