One rijdt ook zonder voorste, je krijgt er alleen een bijzonder nerveuze achterkant vanBMX schreef:eeeeeeeeeuh.. is dat wel zo verstandig?marcel700 schreef: en anders haal ik de voorste stabi weg.![]()
Maar heb je ook nog eens andere velgen gefixt dan? vtel!
MB's R53 Hobo project Nieuw neusje Page 23
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een One heeft dan ook geen achterste...Daveke schreef:One rijdt ook zonder voorste, je krijgt er alleen een bijzonder nerveuze achterkant vanBMX schreef:eeeeeeeeeuh.. is dat wel zo verstandig?marcel700 schreef: en anders haal ik de voorste stabi weg.![]()
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Komt dat dan niet omdat je een R56-set hebt? Meen me andersom te herinneren dat een R53-set op een R56 juist alleen maar te laag kan aan de voorkant... Het verstelbereik is bij KW zo groot om op beide te kunnen, ik kan bij mijn set aan de voorkant bijna tot stock-hoogte en nog zeker 4-5cm lager dan ik nu heb.marcel700 schreef:Schroefset is een beetje k * t! Achter is de set te laag blijft aanloopen. En voor staat het op de laagste stand maar is nog te hoogBaal als een stekker.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
One heeft geen achterste wel een vooraan,anders kan je de voorste niet op de S vijzenDaveke schreef:One rijdt ook zonder voorste, je krijgt er alleen een bijzonder nerveuze achterkant vanBMX schreef:eeeeeeeeeuh.. is dat wel zo verstandig?marcel700 schreef: en anders haal ik de voorste stabi weg.![]()

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
lekker dan! 
Miss Coendek ff vragen of die kortere veren heeft voor de voorkant? Miss dat je dan de juiste rijhoogte vind? Want de achterkant staat er lekker bij zo (vind ik)

Miss Coendek ff vragen of die kortere veren heeft voor de voorkant? Miss dat je dan de juiste rijhoogte vind? Want de achterkant staat er lekker bij zo (vind ik)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors