Ik vind hem heel mooi zo.
Ook super mooie striping
Top mini
Update: Subwoofer! (pg. 11)
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Heb intussen het topic gevonden van wernerisabelle. En ik heb zojuist besloten dat ik echt veel te weinig ken van auto's (als zijnde nihil) om dit klusje uit te voeren. 
Zou de lokale dealer hier een ideetje voor hebben? Bijvoorbeeld blackline, maar dan voor halogeen. (Als dit mogelijk is.)
Ach ja, we zien wel..
Bedankt voor de info toch!

Zou de lokale dealer hier een ideetje voor hebben? Bijvoorbeeld blackline, maar dan voor halogeen. (Als dit mogelijk is.)
Ach ja, we zien wel..

- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Mooi, alweer een nieuwe aankoop gedaan. De Pioneer TS-WX77A, voor mensen die lekkere bass willen en zuivere muziek, voor weinig geld! 
Aangezien dit het 'show' gedeelte is, hieronder een foto:

Voor een review dat niet echt een review is, heb ik hier iets geschreven.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
Grtz, Kristiaan

Aangezien dit het 'show' gedeelte is, hieronder een foto:

Voor een review dat niet echt een review is, heb ik hier iets geschreven.

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
Grtz, Kristiaan
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Liever langs Spenki, hij kan dat vast wel voor je regelen
De dealer gaat je vertellen dat het niet kan en mag en moeilijk en niet doen en dat je maar gewoon andere lampen moet kopen. Veel te duur dus.Kristiaan schreef:Heb intussen het topic gevonden van wernerisabelle. En ik heb zojuist besloten dat ik echt veel te weinig ken van auto's (als zijnde nihil) om dit klusje uit te voeren.
Ach ja, we zien wel..
Liever langs Spenki, hij kan dat vast wel voor je regelen

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors