Steven's R59 - Mini JCW Roadster - NIEUWE UPDATES!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Succes man gaat vast mooi worden

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
Diffuser is geïnstalleerd.. Super gemakkelijk
Ik ben zeer tevreden met het resultaat, kmoet wel eens deftige foto's maken
Qua mod's ben ik bijna rond.. De white silver handgrepen moeten nog geïnstalleerd worden, samen met een zwarte beltline.
Binnen 6 weken krijgen ik mn centercaps binnen, kan kunnen de zomervelgen eronder.
Dat zal het dan ongeveer zijn, er is toch al redelijk wat veranderd aan de Mini

Ik ben zeer tevreden met het resultaat, kmoet wel eens deftige foto's maken

Qua mod's ben ik bijna rond.. De white silver handgrepen moeten nog geïnstalleerd worden, samen met een zwarte beltline.
Binnen 6 weken krijgen ik mn centercaps binnen, kan kunnen de zomervelgen eronder.
Dat zal het dan ongeveer zijn, er is toch al redelijk wat veranderd aan de Mini

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mooi! Ziet er ook stijlvoller uit als het eerdere type. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er erruuug goed uit die GP diffuser met de Alta!
.... Wat een strakke Roadster heb je daar toch!
Inspiratie voor een Coupé/Roadster vind je hier toch genoeg hoor

Inspiratie voor een Coupé/Roadster vind je hier toch genoeg hoor

Onze sponsors