Shag's Dark Silver R53
- Shag
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53
Ik meen dat ie recent gewassen was 

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Shag
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oja?
Jij weet meer?!
Ga er toevallig wel morgen even heen om wat onderdelen op te halen...

Ga er toevallig wel morgen even heen om wat onderdelen op te halen...
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inmiddels zijn de velgen ontdaan van stoeprandschade en verkeren ze in nieuwstaat!
1 velg had nul stoeprandschade en is onbehandeld gebleven. Ziet er nu nog beter uit dan toen ik de Mini op deze velgen kocht aangezien de stoeprandschades er toen al op zaten (ja echt haha). Gisteravond zijn de zomerpantoffels er weer onder gegaan. Net een vlug kiekje genomen van hoe het er nu bij staat. JCW luchtfilter en microfilter zelf vervangen, bougies, oliefilter, verse olie en multieriem liggen nog klaar, is er nog niet van gekomen en besteed ik uit.

1 velg had nul stoeprandschade en is onbehandeld gebleven. Ziet er nu nog beter uit dan toen ik de Mini op deze velgen kocht aangezien de stoeprandschades er toen al op zaten (ja echt haha). Gisteravond zijn de zomerpantoffels er weer onder gegaan. Net een vlug kiekje genomen van hoe het er nu bij staat. JCW luchtfilter en microfilter zelf vervangen, bougies, oliefilter, verse olie en multieriem liggen nog klaar, is er nog niet van gekomen en besteed ik uit.

- Ward
- Volledig MINI minded!
- Atakan
- Enthousiast
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Prachtig! Die hartge UJ's blijven m.i. een vd mooiste wielen voor een MINI!