goed gedaan kerel!
blij dat het gelukt is... flut* nietje! haha:D
mooie match met de rest!:D
ASE GP001
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede / Zutphen
Bericht
Re: Marinus nieuwe ride: ASE GP001
Lekker bezig geweest Marinus! Bij de meet in Apeldoorn heb ik nog in je auto gezeten en die stoelen zitten echt goed! Staan ook super bij de rest van het interieur!
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Marinus nieuwe ride: ASE GP001
en ik maar denken dat je hem niet nog mooier zou kunnen maken 8-)
is je wel gelukt !
is je wel gelukt !
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Marinus nieuwe ride: ASE GP001
Potverdorie jongen lekker bezig hoor leuk om te zien dat je nog zo veel fun met je auto hebt. Het was al een unieke auto maar zo word die alleen maar specialer 


mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
Bericht
Marinus nieuwe ride: ASE GP001
Thanks voor de reacties mannen!

Vandaag nog even aan het bobbyen geweest met de armsteun.
louisvdd76 schreef:En hij mod gewoon lekker door.... :-)
Gaaf man. Binnenkort als het wat beter weer is maar eens een bakkie doen.
Goed plan, binnenkort met wat beter weer maar is doen. BBQ is het nog wat te koud voor.Raymond schreef:Ziet er allemaal weer gelikt uit.. Goed plan Louis..
Als het beter weer is een keer dat bakkie doen.
Of heb je ook al een BBQ in elkaar geknutseld?

Vandaag nog even aan het bobbyen geweest met de armsteun.

- Craen89
- Be Mini
- Locatie: 's-Heerenhoek
Bericht
Re: Marinus nieuwe ride: ASE GP001
Was al een hele dikke wagen maar wat ziet dat interieur er heerlijk dik uit
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback


- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
Bericht
Re: Marinus nieuwe ride: ASE GP001
Thanks! De stiknaad loopt in lijn met handvat ipv bovenkant van het kussen.Lars Temmink schreef:Gaaf! Wat loopt die stiknaad in je deurkussen raar ofniet?

- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
Bericht
Re: ASE GP001
Dit topic maar weer even updaten..
Vorige maand weer een trackday op assen mee gereden met Vrijrijden. In de ochtend perfect weer dus maar direct ingeschreven voor 2 sessie in de sport klasse. Tijdens het opstellen in de pitsstraat begon het al licht te regenen en na de eerste ronde echt flinke buien. Binnen no-time was de baan drijf nat en was ik meer bezig om de MINI op de baan te houden dan een snelle ronde te maken. Aan de andere kant ook wel weer leuk om op een natte baan de grenzen van de auto te leren kennen..

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Helaas begon in 1 van de laatste rondes het stuur te trillen tijdens het remmen en waren de remschijven krom getrokken door de vele plassen op de baan. Bij het verlaten van de baan ging het schakelen ook opeens heel moeilijk, gelukkig geen vreemde geluiden uit de versnellingsbak. Dus er kon weer gesleuteld worden...
Als eerst de remschijven af laten draaien en gekeken of de trilling verdwenen was tijdens het remmen, dat was gelukkig het geval. Om er voor te zorgen dat de remmen niet meer zo snel te warm worden heb ik gezorgd voor wat extra rijwind koeling via de GP inserts.


De schakel problemen heb ik opgelost met 2 nieuwe motersteun rubbers en een versnellingsbak steun rubber. Deze direct vervangen door powerflex.
Tijdens het circuit rijden loopt de olie temperatuur al snel op naar boven de 130 graden. Ik heb de olie al vervangen door 10w60 die beter tegen de hogere temperaturen kan. Maar na de trackday op Assen toch besloten om een oliekoeler te monteren. Via Ebay een set gekocht voor een leuke prijs en deze bij Spenkie laten monteren.


Helaas kwamen we na de montage er achter dat 1 van de leidingen lek was. Maar Spenkie heeft gelukkig altijd een oplossing en heeft 2 nieuwe leidingen geregeld de dag erna.




Afgelopen zondag een trackday mee gereden op Zandvoort. Het weer was top dus lekker wat rondes kunnen maken op Zandvoort om de nieuwe mods uit te proberen. De remmen houden het een stuk beter met de extra koeling, geen last meer van fading na een aantal keer flink remmen. Ook de olie temperatuur kwam niet boven de 130 graden na 20 minuten rijden. Nuttige mods dus.
genoeg gepraat, tijd voor beeld materiaal.
[BBvideo 650,395][/BBvideo]






Vorige maand weer een trackday op assen mee gereden met Vrijrijden. In de ochtend perfect weer dus maar direct ingeschreven voor 2 sessie in de sport klasse. Tijdens het opstellen in de pitsstraat begon het al licht te regenen en na de eerste ronde echt flinke buien. Binnen no-time was de baan drijf nat en was ik meer bezig om de MINI op de baan te houden dan een snelle ronde te maken. Aan de andere kant ook wel weer leuk om op een natte baan de grenzen van de auto te leren kennen..


[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Helaas begon in 1 van de laatste rondes het stuur te trillen tijdens het remmen en waren de remschijven krom getrokken door de vele plassen op de baan. Bij het verlaten van de baan ging het schakelen ook opeens heel moeilijk, gelukkig geen vreemde geluiden uit de versnellingsbak. Dus er kon weer gesleuteld worden...

Als eerst de remschijven af laten draaien en gekeken of de trilling verdwenen was tijdens het remmen, dat was gelukkig het geval. Om er voor te zorgen dat de remmen niet meer zo snel te warm worden heb ik gezorgd voor wat extra rijwind koeling via de GP inserts.


De schakel problemen heb ik opgelost met 2 nieuwe motersteun rubbers en een versnellingsbak steun rubber. Deze direct vervangen door powerflex.
Tijdens het circuit rijden loopt de olie temperatuur al snel op naar boven de 130 graden. Ik heb de olie al vervangen door 10w60 die beter tegen de hogere temperaturen kan. Maar na de trackday op Assen toch besloten om een oliekoeler te monteren. Via Ebay een set gekocht voor een leuke prijs en deze bij Spenkie laten monteren.


Helaas kwamen we na de montage er achter dat 1 van de leidingen lek was. Maar Spenkie heeft gelukkig altijd een oplossing en heeft 2 nieuwe leidingen geregeld de dag erna.





Afgelopen zondag een trackday mee gereden op Zandvoort. Het weer was top dus lekker wat rondes kunnen maken op Zandvoort om de nieuwe mods uit te proberen. De remmen houden het een stuk beter met de extra koeling, geen last meer van fading na een aantal keer flink remmen. Ook de olie temperatuur kwam niet boven de 130 graden na 20 minuten rijden. Nuttige mods dus.


[BBvideo 650,395][/BBvideo]







- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Dordrecht
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede / Zutphen
Bericht
Re: ASE GP001
Gaaf Marinus! Leuk om te zien dat je ook echt gebruik maakt van de prestaties van de auto!
- Craen89
- Be Mini
- Locatie: 's-Heerenhoek
Bericht
Re: ASE GP001
Lekker bezig man
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback


- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Re: ASE GP001
Top man!! En Leon heeft weer mooie foto's gemaakt! Maar ja, hij let natuurlijk extra op de MINI's omdat ie er zelf ook 1 heeft. 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: ASE GP001
Kyyyyyyk!
Zo hoort dat!
Gas erop met dat ding!
Zo hoort dat!
Gas erop met dat ding!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie