Richards MCCS; Picdump + tjoening!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik hoop ook gelijk de volgende mod te kunnen plaatsen; de lambda-fopper. Dat ligt er alleen een beetje aan of de postbode het gaat halen of niet.
daarnaast nog ff kijken of ik mn lambdasonde nu wel los krijg uit mn OEM-downpipe
Eens kijken of dat een beetje werkt. Desnoods plaats ik er 2...
Anders ga ik toch aan het ebay spulletje wat ik had gevonden. Een goedkopere oplossing dan de Delete-R moet er gewoon zijn!
Woensdag laat ik m ook meteen uitlijnen. Dat moest eigenlijk nog gebeuren sinds aankoop. Ik heb aan de voorzijde voor aankoop nieuwe schokdempers (en veren?) gekregen.
Met t oog op de schroefset vond ik het beetje zonde geld het 2x te doen.
Voorzijde 1,25 graden en achter denk ik iets van 0.5 - 1.0 graden aanhouden?
Re: Richards MCCS; D2 Racing coilovers
Ja ja ja ja ja ja ja ja !!!Batje schreef:Haha..meer mods. Minder stof
Ik hoop ook gelijk de volgende mod te kunnen plaatsen; de lambda-fopper. Dat ligt er alleen een beetje aan of de postbode het gaat halen of niet.
daarnaast nog ff kijken of ik mn lambdasonde nu wel los krijg uit mn OEM-downpipe

Eens kijken of dat een beetje werkt. Desnoods plaats ik er 2...
Anders ga ik toch aan het ebay spulletje wat ik had gevonden. Een goedkopere oplossing dan de Delete-R moet er gewoon zijn!
Woensdag laat ik m ook meteen uitlijnen. Dat moest eigenlijk nog gebeuren sinds aankoop. Ik heb aan de voorzijde voor aankoop nieuwe schokdempers (en veren?) gekregen.
Met t oog op de schroefset vond ik het beetje zonde geld het 2x te doen.
Voorzijde 1,25 graden en achter denk ik iets van 0.5 - 1.0 graden aanhouden?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb voor -1 en achter -0.3 ofzo. Lekker vierkant en vlak. En moet zeggen vind t heerlijk sturen. Had het op de oen ook zo toen.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Voor had ik op de R53 ook -1.25, dus dat wil ik wel behouden.
Achter had ik toen -heelveel, geen idee hoeveel. Zal een -3,5 of -4 zijn geweest. Dat wil ik niet meer, moet wat meer racy worden.
Dus iemand deze velgen kopen? Want ik wil andere look
Achter had ik toen -heelveel, geen idee hoeveel. Zal een -3,5 of -4 zijn geweest. Dat wil ik niet meer, moet wat meer racy worden.
Dus iemand deze velgen kopen? Want ik wil andere look

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
S-spokes .. dus heb ik niets aan 
Die passen niet over de remmen heen

Die passen niet over de remmen heen
) | bar-end mirrors

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, ik dacht dat er enkel dingen in de tuin lagen om te 'rijpen' .. 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Denk dat de velgen al bijna overrijp zijn 
Al hebben die Tomasons daar ook verdomd lang gelegen haha

Al hebben die Tomasons daar ook verdomd lang gelegen haha
) | bar-end mirrors

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het zat allemaal wat tegen met de schroefset.. die bleek voor een R53 te zijn.. ... ... ... whaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Na goed. Dat probleem uit de weg.. heb ik alsnog een BC set besteld. Dan toch maar wat meer geld uitgeven. Vooruit dan maar.
Duurt alleen nog 2weken voordat ik het spul heb. Dus nog even 2 a 2,5 week op transporthoogte rijden...
Ondertussen weer andere projectjes gestart.
Ik vind de OEM dagrijverlichting mooi. Ik denk zo ongeveer iedereen wel?
Alleen de prijs vind ik echt totaaaaal uit het verband gerukt.
Op ebay zijn andere setjes te vinden, maar ook die kosten rond de €200 en die vind ik echt lelijk.
Ik vind LED-licht best ok. Ik vind het alleen niet mooi als je allemaal losse lampjes ziet. Het moet een mooie ring zijn.
Daarom zocht ik dus de (oude) mistlampen
Ik heb een mooi setje om mee te knutselen ontvangen.

Open maken:

Opmeten:

En dan ebay afstruinen tot je het goede gevonden hebt...

Ik heb gelijk nog wat andere LEDjes gekocht, want ik vind de verlichting achterin de clubbie echt ronduit ***.
Er zit links een klein lampje, maar meer ook niet. Zet je daar iets neer, dan heb je geen licht meer. Ik ga iets maken dat er licht van bovenaf kan komen.
Uiteraard zo onopvallend mogelijk
Nu tijdje wachten tot het spul allemaal binnen is. Tot die tijd zal t hier stil zijn, gok en hoop ik.
Na goed. Dat probleem uit de weg.. heb ik alsnog een BC set besteld. Dan toch maar wat meer geld uitgeven. Vooruit dan maar.
Duurt alleen nog 2weken voordat ik het spul heb. Dus nog even 2 a 2,5 week op transporthoogte rijden...
Ondertussen weer andere projectjes gestart.
Ik vind de OEM dagrijverlichting mooi. Ik denk zo ongeveer iedereen wel?
Alleen de prijs vind ik echt totaaaaal uit het verband gerukt.
Op ebay zijn andere setjes te vinden, maar ook die kosten rond de €200 en die vind ik echt lelijk.
Ik vind LED-licht best ok. Ik vind het alleen niet mooi als je allemaal losse lampjes ziet. Het moet een mooie ring zijn.
Daarom zocht ik dus de (oude) mistlampen

Ik heb een mooi setje om mee te knutselen ontvangen.

Open maken:

Opmeten:

En dan ebay afstruinen tot je het goede gevonden hebt...

Ik heb gelijk nog wat andere LEDjes gekocht, want ik vind de verlichting achterin de clubbie echt ronduit ***.
Er zit links een klein lampje, maar meer ook niet. Zet je daar iets neer, dan heb je geen licht meer. Ik ga iets maken dat er licht van bovenaf kan komen.
Uiteraard zo onopvallend mogelijk

Nu tijdje wachten tot het spul allemaal binnen is. Tot die tijd zal t hier stil zijn, gok en hoop ik.
) | bar-end mirrors

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Alleen wettelijk gezien blijven het mistlampen want ik weet niet hoe je het dan gaat schakelen. Want volgens de regels mogen alleen de ringen branden los van de mistlampen en moet de rest van de verlichting uit zijn. Ik ben benieuwd want het ziet er veel belovende uit

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
misschien een extra lampje achterin maken net zoals Bezwi!
die heeft een tweede dekhemel unit achter in het dakhemel gemaakt!
werkt echt ideaal en geeft in 1 keer veel meer licht!
maaree balen dat het voor een R53 was Richard....
werkt echt ideaal en geeft in 1 keer veel meer licht!

maaree balen dat het voor een R53 was Richard....
- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Voor -1.75, achter -1.Batje schreef:Ik heb voor -1 en achter -0.3 ofzo. Lekker vierkant en vlak. En moet zeggen vind t heerlijk sturen. Had het op de oen ook zo toen.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu stuurt ie heerlijk neutraal. Gaat als een malle de hoek om zonder drama en gekke dingen. Dus voor nu laat ik het nog Ff zo
Ik weet t. Maar t is nog geen echte race auto.Beetle schreef:Voor -1.75, achter -1.Batje schreef:Ik heb voor -1 en achter -0.3 ofzo. Lekker vierkant en vlak. En moet zeggen vind t heerlijk sturen. Had het op de oen ook zo toen.
Nu stuurt ie heerlijk neutraal. Gaat als een malle de hoek om zonder drama en gekke dingen. Dus voor nu laat ik het nog Ff zo
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het mistlicht blijft ook zitten waar die zit en zal functioneel blijven.
De standlichten zijn er dan niet meer, daar gebruik is de aansturing van. Het is dus geen xtra verlichting, maar vervanging van. Dus altijd een volledig rond stadslicht.
Ik zal proberen met weerstandjes een acceptabele lichtopbrengst te maken. Niet dat je 's nachts iedereen van de weg schijnt...
Ik heb natuurlijk wel de gordel voor de middelste zitplaats aan t dak hangen, dus misschien dat ik daar iets mee ga doen
Ik heb nu ledstrips gekocht die als dagrijverlichting gebruikt kunnen worden. Even kijken hoeveel licht ik wil hebben en uit welke hoek ik het wil hebben.
Misschien maak ik ook nog wel een 2e lampje met een stekken aan de 'rollo'. Want als je die dicht hebt, kan er wel een lampje boven zitten, maar schiet je niets mee op
Moet uiteraard met een stekkertje, want de Rollo gaat er ook weleens vanaf.
Ik behoud de unit zoals die is.Casper schreef:Alleen wettelijk gezien blijven het mistlampen want ik weet niet hoe je het dan gaat schakelen. Want volgens de regels mogen alleen de ringen branden los van de mistlampen en moet de rest van de verlichting uit zijn. Ik ben benieuwd want het ziet er veel belovende uit
Het mistlicht blijft ook zitten waar die zit en zal functioneel blijven.
De standlichten zijn er dan niet meer, daar gebruik is de aansturing van. Het is dus geen xtra verlichting, maar vervanging van. Dus altijd een volledig rond stadslicht.
Ik zal proberen met weerstandjes een acceptabele lichtopbrengst te maken. Niet dat je 's nachts iedereen van de weg schijnt...
Ik zal niet voor een unit gaan.Cheek-O schreef:misschien een extra lampje achterin maken net zoals Bezwi!
werkt echt ideaal en geeft in 1 keer veel meer licht!![]()
Ik heb natuurlijk wel de gordel voor de middelste zitplaats aan t dak hangen, dus misschien dat ik daar iets mee ga doen

Ik heb nu ledstrips gekocht die als dagrijverlichting gebruikt kunnen worden. Even kijken hoeveel licht ik wil hebben en uit welke hoek ik het wil hebben.
Misschien maak ik ook nog wel een 2e lampje met een stekken aan de 'rollo'. Want als je die dicht hebt, kan er wel een lampje boven zitten, maar schiet je niets mee op

Moet uiteraard met een stekkertje, want de Rollo gaat er ook weleens vanaf.
) | bar-end mirrors

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga voor -1.2/1.25 voor en dan achter miss toch voor de -1.
Want bij normaal verlagen ga je richting de -4 ofso achter...
[/quote]Beetle schreef:Voor -1.75, achter -1.Batje schreef:Ik heb voor -1 en achter -0.3 ofzo. Lekker vierkant en vlak. En moet zeggen vind t heerlijk sturen. Had het op de oen ook zo toen.
Ik ga voor -1.2/1.25 voor en dan achter miss toch voor de -1.
Want bij normaal verlagen ga je richting de -4 ofso achter...
) | bar-end mirrors

Onze sponsors