Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Re: Mijn F56S > JCW Pro Tuning Kit in aantocht (pag. 10)
super vet en die kleur is inderdaad te gek! 

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Vet hoor! Ik baal een beetje dat ik geen S heb maarja kosten zijn dan ook een stuk hoger
En de aandacht kan ik alleen maar beamen. Mensen zie je echt even omkijken als ik langs rij!
Mensen zijn de standaard kleuren gewend.

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het eerste is denk de overdrukklep/dumpvalve die je hoort, die is namelijk zeer duidelijk hoorbaar bij deze motor.
Over het tweede kan ik niets zeggen aangezien ik een automaat heb...

Over het tweede kan ik niets zeggen aangezien ik een automaat heb...

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Peter, dat zou het best eens kunnen zijn hoewel ik geen flauw idee heb wat zo'n overdrukklep precies doet... maar dat is leuk om even uit te zoeken
. Thanks!

"Orange is the happiest color!"

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn F56S > Hij is stuk! (pag. 11)
Oeps, ik denk dat mijn wagentje stuk is!
Vanmorgen:

...MINI ging in de 'noodstand' en dus stil gezet, opnieuw gestart; weg meldingen!
Vanavond, zelfde feestje:

...er lijkt dus iets kapot. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Altijd fijn ook zo vlak voor het weekend, als de garage gesloten is. Ik ga toch zo maar even bellen met Mobile Care, geen zin om het hele weekend dit soort meldingen te zien en niet harder te kunnen dan pak 'm beet 80~100km/u.
--
Update: MINI Mobile Care stuurt de wegenwacht nu. Ik ben benieuwd. Heb dit al eens eerder gehad met mijn BMW, toen was er een probleem met de bobine meen ik mij te herinneren. Was een zwakke schakel bij de 3-serie, ook een terugroepactie voor geweest.
Vanmorgen:

...MINI ging in de 'noodstand' en dus stil gezet, opnieuw gestart; weg meldingen!
Vanavond, zelfde feestje:

...er lijkt dus iets kapot. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Altijd fijn ook zo vlak voor het weekend, als de garage gesloten is. Ik ga toch zo maar even bellen met Mobile Care, geen zin om het hele weekend dit soort meldingen te zien en niet harder te kunnen dan pak 'm beet 80~100km/u.
--
Update: MINI Mobile Care stuurt de wegenwacht nu. Ik ben benieuwd. Heb dit al eens eerder gehad met mijn BMW, toen was er een probleem met de bobine meen ik mij te herinneren. Was een zwakke schakel bij de 3-serie, ook een terugroepactie voor geweest.

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Mijn F56S > hij is stuk! (pag. 11)
Sterkte Remco, hoop voor je dat het allemaal mee valt en je weer snel met alle paardjes aan boord je weg kunt vervolgen.
Fingers crossed !!
Fingers crossed !!
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Oh nee!! Ik hoop dat het snel opgelost is en dat het allemaal meevalt!
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Baal er wel van dat ik na amper 2500km op de teller al de Mobile Care moet bellen. Dat kan niet de bedoeling zijn denk ik zo maar. Maar goed, kreeg net wel een keurige SMS:
Afzender: BMW Group
Inhoud: Uw hulpvraag is in behandeling. Wij zijn ons ervan bewust dat u nog op hulp wacht. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen.
Afzender: BMW Group
Inhoud: Uw hulpvraag is in behandeling. Wij zijn ons ervan bewust dat u nog op hulp wacht. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen.

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Een weekend beheerst rijden: moet ook een keer leuk zijn. 

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Wij stonden in Disney, audi was nog geen week oud en rond de 1000km op de teller. We waren aan t inpakken en de auto sleutel zit in de rugtas en manlief zet m in de achterbak en gooit m zo dicht.... Normaal gesproken geen probleem maar hij sloeg dus op slot!!
Raam inslaan of audi care... Die waren op zn zachts gezegd niet behulpzaam. Heeft ons €100 gekost om m open te laten maken...
Raam inslaan of audi care... Die waren op zn zachts gezegd niet behulpzaam. Heeft ons €100 gekost om m open te laten maken...
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed, ze zijn inmiddels geweest. Auto uitgelezen op storingen, dit kwam naar voren:

De mannen konden me niet vertellen wat het betekent, anders dan de vertaling naar het Nederlands. Ze hebben de storing gereset, we hebben samen een stukje gereden en ook even goed in de toeren gejaagd... geen storing meer.
Of het nu is opgelost, ik heb geen idee? Soms helpt een Ctrl+Alt+Delete prima, soms niet. Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik geen Delete knop heb (Apple, tja...
). Maandag maar even Jan de Jong informeren en omdat ik woensdag toch langsmoet voor de JCW Kit, kunnen ze meteen even kijken of er echt iets stuk is. Nu maar hopen dat het dit weekend niet meer terugkomt, want vervangend vervoer zit ik niet op te wachten... tenzij het een Vocanic Orange Cooper S is.
Hahaha, kan ik meteen de 'GREEN' mode testen...JosCountrymanCooper schreef:Een weekend beheerst rijden: moet ook een keer leuk zijn.

Goed, ze zijn inmiddels geweest. Auto uitgelezen op storingen, dit kwam naar voren:

De mannen konden me niet vertellen wat het betekent, anders dan de vertaling naar het Nederlands. Ze hebben de storing gereset, we hebben samen een stukje gereden en ook even goed in de toeren gejaagd... geen storing meer.
Of het nu is opgelost, ik heb geen idee? Soms helpt een Ctrl+Alt+Delete prima, soms niet. Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik geen Delete knop heb (Apple, tja...

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ik ook eens gehad, heb toen een maatje van me (die ook mijn huissleutels heeft) op de motor langs laten komen (200km van huis) met de reservesleutel. Vond 'ie leuk, en ik trouwens ook want de ANWB meneer wilde mijn ruit intikken!Moonwell schreef:Wij stonden in Disney, audi was nog geen week oud en rond de 1000km op de teller. We waren aan t inpakken en de auto sleutel zit in de rugtas en manlief zet m in de achterbak en gooit m zo dicht.... Normaal gesproken geen probleem maar hij sloeg dus op slot!!

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Gelukkig dat het opgelost is. Hopelijk was het iets eenmaligs!
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nooit leuk, zeker als ie nog zo nieuw is...
Maar, kan gebeuren, hopen dat het eenmalig was

Maar, kan gebeuren, hopen dat het eenmalig was

F56S JCW PRO LCI