GP 1449
- Gp0029
- Mod virus alert!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: GP 1449
Vandaag even de remvloeistof ververst hetgeen erg handig gaat met een Gunson - easybleed set !
Meende ook een sis aan onderkant vd GP te horen en bij nadere inspectie bleek in het midden een ophangbeugel opnieuw gelast te zijn hetgeen niet goed gebeurd was dus hele uitlaat eronderuit en op de fiets even naar de werkplaats om te lassen. Was toch wel zwaar .......
Ontluchten

Braswerk

Beetje aangedikt

JCW uitlaatje naast de GP

Meende ook een sis aan onderkant vd GP te horen en bij nadere inspectie bleek in het midden een ophangbeugel opnieuw gelast te zijn hetgeen niet goed gebeurd was dus hele uitlaat eronderuit en op de fiets even naar de werkplaats om te lassen. Was toch wel zwaar .......
Ontluchten
Braswerk
Beetje aangedikt
JCW uitlaatje naast de GP

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Vandaag je GP 'live' ervaren. Wat een straf bakske zeg! Wereld van verschil met onze R57 Cooper S. Wegligging en power zijn echt wel lekkerrrr!!
Lucky 7 

- koosie
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb je al een vibratechnics steun voor me en is de voorraad nog niet bijna op ?
Flapdrol !Daveke schreef:Die had je bij de gelegenheid ook wel even kunnen polijsten....

Heb je al een vibratechnics steun voor me en is de voorraad nog niet bijna op ?

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja voor de beleving moet je echt een 1e gen hebben ....2Kaatjes schreef:Vandaag je GP 'live' ervaren. Wat een straf bakske zeg! Wereld van verschil met onze R57 Cooper S. Wegligging en power zijn echt wel lekkerrrr!!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ik had eigenlijk meer gehoopt op een foto van de eigenaar op de fiets met uitlaat ...
Weer goed bezig geweest Che, maar het was en wordt er ook weer lekker weer voor (de komende dagen)

Weer goed bezig geweest Che, maar het was en wordt er ook weer lekker weer voor (de komende dagen)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
12 april heb ik weer een auto, met steun, staat je naam al achterGinoceros schreef:Flapdrol !Daveke schreef:Die had je bij de gelegenheid ook wel even kunnen polijsten....![]()
![]()
Heb je al een vibratechnics steun voor me en is de voorraad nog niet bijna op ?![]()

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Jos, heb nog geprobeerd een Selfie te maken maar belandde vervolgens in de sloot dus nu ook nog op zoek naar nieuwe Iphone
@ Davy, thanks

@ Davy, thanks

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed gedaan, die uitlaat. Ik heb dezelfde set om remvloeistof te verversen, inderdaad heel makkelijk daarmee.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo, eindelijk klaar met kleien vd GP. Had het nog nooit gedaan maar had goede ondersteuning van mijn sleutelmaat die me om de 5 minuten een bal in mijn gezicht duwde
Wagen is weer zo glad als een aal en ik heb geen rug en handen meer over. Morgen maar us een was of ice laagje erover heengooien. Nu maar eerst de BBQ aan want het is toch zoooo lekker warm ..... NOT

Wagen is weer zo glad als een aal en ik heb geen rug en handen meer over. Morgen maar us een was of ice laagje erover heengooien. Nu maar eerst de BBQ aan want het is toch zoooo lekker warm ..... NOT
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Onze sponsors