Thanks man!! Nee geen spoorverbreders.. overweeg wel 12mm te gaan.
Maurice!!! Thanks broeder!!mbvandenberg schreef: ↑11 feb 2019, 21:09Sodeju Laurent, dat zijn gave platen van een hele dikke MINIWat een mooi apparaat heb je er van gemaakt in de afgelopen maanden en more things to come begrijp ik
![]()
Hahaha! Dat is zeker iets wat ik wil/ "nodig heb"!
Houd het maar spannend voor ons !MisterTUDOR schreef:Hahaha! Dat is zeker iets wat ik wil/ "nodig heb"!
Heb ook nog een modje in m'n auto liggen dat ik er nog op moet zetten..
Maar helaas nog geen tijd gevonden.
Heeft te maken met het interieur.. wat ik dus ook nou onder handen wil gaan nemen.
Haha dankjewel Janik! Jij ook gefeliciteerd met die nieuwe, dikke, rims!janikworks schreef: ↑08 mei 2019, 11:15Is gewoon een dikke bak en zeker een waardige opvolger!! Ik volg je op insta dus laat die mods maar komen
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Ja helaas is het een complete write-off..Daniel_S schreef: ↑08 mei 2019, 11:52Dikke bak. Inderdaad een mooie opvolger. Jammer dat de andere mini het niet heeft gered. Helemaal Total loss?
Gezien je aangeeft dat je een nekbrace hebt, zal het een beste klap geweest zijn.
Hopelijk herstel je sneller dan je de mods kunt installeren. Rijden blijft toch het beste van de mini.
Ja nou het viel aardig mee..
Ontzettend bedankt Maurice! Het mod-virus blijft toch aardig zitten inderdaad!mbvandenberg schreef: ↑08 mei 2019, 20:18De aanleiding is zwaar klote en de nekbrace zegt genoeg. Je hebt nu een nieuwe MINI en wat voor 1! Geweldig mooi exemplaar en meteen alweer bezig om hem nog beter te krijgen. Wens je vooral een spoedig herstel toe en voor je vriendin en daarnaast uiteraard have fun met je nieuwe ride!
Hartstikke bedankt Jos! Ontzettend vriendelijk man!Baseman schreef: ↑08 mei 2019, 20:44Wat een mega dikke bak hebben jullie terug gekocht Laurent, echt heel, heel gaaf.
Hopelijk kunnen jullie er snel samen weer van gaan genieten en weer te zien bij een rit of event.
Mocht je nog ergens een ouwe sok met een paar knaken hebben liggen, er is sinds vandaag bij een Belgische MINI vriend een KW1 set voor F56 te koop.
Set staat nog niet geadverteerd is hagelnieuw en heeft slechts 4000km gemonteerd gezeten, wordt verkocht ivm aankoop M4.
Mocht je het overwegen kan je altijd rechtstreeks met hem in contact brengen.
Thanks Pat!!! Dat gaat zeker en vast wel lukken!