Naatje's ride back to basic, bijna klaar voor inruil....
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
Francorchamps ging voor mijn gevoel beter, waarschijnlijk omdat er minder bochten zijn...
enne sorry voor de nieuwe look, ga je straks weer aan het werk zetten
Was zeker gaaf!!! Wel een moeilijk circuit, heb wel goed les gehad van een instructeurBerthil schreef:ErgNaatje schreef:25 juli op Zandvoort gereden, was weer erg cool![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar de nieuwe look.

enne sorry voor de nieuwe look, ga je straks weer aan het werk zetten

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wanneer kunnen we pica's verwachten?
Jajaja I know. En vergeet de Suzuki's nietNaatje schreef:de Toyota`s en de Citroëns vliegen me de laatste tijd om de oren met die witte vipers en ze zagen er niet meer uit inmiddels.......dus tijd voor verandering!!Ries schreef:Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Vipers zijn toch zo 2008

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
tijd weer voor iets nieuws, binnenkort komen ze erop
ja daaromRies schreef:Jajaja I know. En vergeet de Suzuki's nietNaatje schreef:de Toyota`s en de Citroëns vliegen me de laatste tijd om de oren met die witte vipers en ze zagen er niet meer uit inmiddels.......dus tijd voor verandering!!Ries schreef:Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Vipers zijn toch zo 2008![]()

- Coen
- Be Mini
Bericht
Sliep daar ook vorig jaar. Heb toen helaas geen foto gemaakt van de Mini in de spiegeling
Hee, dat is Ramada Plaza in AntwerpenNaatje schreef: zo stond ie er van de week bij in Antwerpen, aan het eind van deze week zal ie er heel anders uitzien, WORDT VERVOLGD....
![]()

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe cool! Een echte racechick!!
Naatje vraagje;
Ik zie dat je daar zo'n geweldig mooi vest aan hebt van, hoe kan het ook anders, MINI!!! En Ragnar ook?? (excuses als het iemand anders is
)
Op de AutoRAI, begin dit jaar, liepen de MINI mensen ook in zulke vesten... Ik heb ze gevraagd waar ik die kon kopen, maarja, dat wisten ze niet.... sukkels!
Alleen hadden zij ook met koeieletters MINI achterop de rug staan!
En ik vind die best wel gaaf! Dus de vraag, waar heb je die vandaan??
Owja, ben erg benieuwd naar je striping!!

Naatje vraagje;
Ik zie dat je daar zo'n geweldig mooi vest aan hebt van, hoe kan het ook anders, MINI!!! En Ragnar ook?? (excuses als het iemand anders is

Op de AutoRAI, begin dit jaar, liepen de MINI mensen ook in zulke vesten... Ik heb ze gevraagd waar ik die kon kopen, maarja, dat wisten ze niet.... sukkels!

Owja, ben erg benieuwd naar je striping!!

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
daar hingen o.a. die vesten volop voor een mooi prijsje, dit is het damesmodel maar volgens mij zijn er ook een aantal mannen van de club die dit model dragen
maar het is van de MINI Challenge 2009 collectie en is volgens mij nog gewoon bij de dealers leverbaar
zeker niet bij MINI United geweest dit jaarSven schreef:Naatje vraagje;
Ik zie dat je daar zo'n geweldig mooi vest aan hebt van, hoe kan het ook anders, MINI!!! En Ragnar ook?? (excuses als het iemand anders is)

Onze sponsors