Hoe anders dan dat bij ons ging bij het bezichtigen van classics. Aantal auto't bekeken, telkens gewoon de sleutel meegekregen en rondgetoerd. Eigenaren gingen telkens niet mee...
ik heb een vergelijkbaar verhaal gehoord ooit eens op tv. De man ging proefrijden en gaf aan dat hij een rammel hoorde onder de motorkap en of hij(de eigenaar) even kon gaan kijken.. en weg was die! Kan je zien dat echt niemand te vertrouwen is.
Ik kreeg net een telefoontje van de politie, de auto is teruggevonden in Roeselare, hier 25km vandaan. Normaalgezien is er geen schade, maar dat moet ik morgen eens goed gaan bekijken. Hij staat bij een takelbedrijf momenteel, vandaag of morgen komt het labo langs om te controleren op vingerafdrukken enzo.
Gemengde gevoelens, ik ben blij dat ze er niets mee hebben kunnen doen, aan de andere kant was het financieel beter geweest mocht hij niet meer opgedoken zijn.
Geeft toch ergens voldoening dat ze de buit kwijt zijn. Ik kan me voorstellen dat je er huiverig voor bent om te gaan kijken.
Duimen dat de schade meevalt.
Zelfs op pinkstermaandag werken ze goed door.
Het labo is al langsgeweest om vingerafdrukken te zoeken en ik mocht de wagen reeds gaan oppikken. Hij is nogal stoffig van het poeder maar er is inderdaad niet direct schade op te merken. Alles zit er nog in van papieren, ook mijn jetons voor de washbox, zonnebril en de usb sticks met muziek. Wel hebben ze moeite gedaan om mooi de sleutelhanger los te draaien, alle sleutels weg te nemen en daarna weer mooi de sleutelhanger dichtgedraaid met enkel nog de autosleutel eraan.
Dat lijkt me toch wat vreemd, dat ze de andere sleutels verwijderd hebben, maar dan nog moeite doen om de sleutelhanger weer mooi aan de autosleutel te hangen...
De sloten van ons huis zijn direct vervangen geweest, maar ik zal toch niet erg gerust slapen.
Ik snap het eigenlijk niet, zo georganiseerd zijn om de mini te stelen, om em daarna gewoon achter te laten. Hij stond sinds gisterochtend gewoon langs de kant van de weg ergens in roeselare, met de autosleutel op de zetel.
De tank bijna 'leeg'. Er stond nog 1 streepje op toen ik de sleutel erin stak, en ie kon nog 45km rijden, maar tegen dat ik ermee thuis was stonden er alweer 2 streepjes op en kan ik nog 90km rijden. ze moeten dus wel erg hard op het gaspedaal hebben geduwd..
Maar het is raar, waarom hebben ze hem gestolen om dan achter te laten?