@fred - ik denk er ove na.. maar in sweetlake city waar ik woon moet ik heel veel drempels over. en de lip schuurt er nu al af.. dus ik weet het zo net nog niet. maar je hebt gelijk als hij laer was. stond hem zeker beter.
Daar zijn speciale rijtechnieken voor, ask coendek . Zo'n vaart zal het wel niet lopen 3cm is nu zo'n wereld van verschil niet voor je bumper, maar hij zal er wel stukken beter uitzien
Heb nog geen tijd gehad om de nieuwe software wat verder uit te proberen...
maar heb wel mijn volgende paketje binnen gekregen...
zo we kunnen weer knutselen..
P.S. ik ga waarscheinlijk de mac mini toch verlagen.. alleen weet ik niet of het wel gaat passen met mijn velgjes.(18" 7,5j.. en 35/215 bandjes ze steken dus wat verder naar buiten.. Iemand een idee??
nee nee.. gisteren hele dag niet.. maar moet echt ook email checken enz.. dus dan FFIES het forum ook up te date houden en dan zo weer shoppen en ETAH!!!!!!
@pieterdg - oke bedankt. ben allen bang dat de randen van de carrosserie in de banden snijden. de buitenkand van de band staan gelijk met de buitenkant van de carrosserie
@coen - He vakantieganger!! kan jij nog aan veren komen? (als je weer terug bent uit pastaland.) Jij had toch zo'n leuke bestellijst Of zou ik beter een hele set met dempers kunnen nemen?
koni heeft een sportset met 4 cm verlaging ... veren en dempers. Zal wel een stukkie strakker op de weg liggen dan. Moest ik het herdoen zou ik wsl daarvoor gegaan zijn. Koni SRT heet het denk ik ...
Die van Coen gaan 3 cm omlaag (als ik t goed heb)
als je meer wilt moet je dus echt gaan zoeken naar een schroefset achtig iets of natuurlijk een setje veren met dempers....
(dan zou ik voor de schroefset gaan hoor )