Op www hieronder kun je een kleine DIY vinden.
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Onder het mom van ... kan niet heet genoeg zijn toch maar begonnen vanmiddag met het aanleggen vh kabelwerk tbv de boordpc.
Het zal wel niet maar ik hoop dat de dealer morgen even tussendoor tijd heeft om de boordpc te activeren dan kan ik mooi het verbruik etc zien als we dinsdag op vakantie vertrekken.
Voor diegenen die het ook willen doen staat HIER een fotoverslag.
...... de modverslaving heeft wel heel erg hard toegeslagen hier..... tis maar goed dat we op vakantie gaan.
Het zal wel niet maar ik hoop dat de dealer morgen even tussendoor tijd heeft om de boordpc te activeren dan kan ik mooi het verbruik etc zien als we dinsdag op vakantie vertrekken.
Voor diegenen die het ook willen doen staat HIER een fotoverslag.
...... de modverslaving heeft wel heel erg hard toegeslagen hier..... tis maar goed dat we op vakantie gaan.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie S heb je Che! Stond er helemaal puik bij!
Nogmaals dank hè! Helaas nog geen luchtzak, anders had het stuur er vanmiddag al ingezeten!
Grtz
Nogmaals dank hè! Helaas nog geen luchtzak, anders had het stuur er vanmiddag al ingezeten!

Grtz
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tis een mooi stuurtje he...laat die airbag maar komen zou ik zeggen !!
@ Kwiebus....ach ja .....heb nu 3 x getankt sinds ik um heb en de ene keer zit ie op 1 op 9 en de andere keer op 1 op 10 afhankelijk van hoe graag ik de M7 wil horen en of we op de snelweg hebben gezeten.
ik hou het nog tot en met mijn vakantie bij zodat ik een idee heb en daarna kijk ik er niet meer naar !!
Thanks zoals gezegd .... lekker geluidje kwam er uit je 1 !!henkietenk schreef:Mooie S heb je Che! Stond er helemaal puik bij!
Nogmaals dank hè! Helaas nog geen luchtzak, anders had het stuur er vanmiddag al ingezeten!![]()
Grtz
Tis een mooi stuurtje he...laat die airbag maar komen zou ik zeggen !!
@ Kwiebus....ach ja .....heb nu 3 x getankt sinds ik um heb en de ene keer zit ie op 1 op 9 en de andere keer op 1 op 10 afhankelijk van hoe graag ik de M7 wil horen en of we op de snelweg hebben gezeten.
ik hou het nog tot en met mijn vakantie bij zodat ik een idee heb en daarna kijk ik er niet meer naar !!

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jongens ben blij dat ik vannacht met vakantie kan want dan houdt het gesleutel mischien even op (mits Coop ons niet in de steek laat).
Wij genieten echt elke seconde van het rijden in onze grote kleine !!! Hoe lang duurt het voordat dat gevoel afneemt/verdwijnt ??
Wij genieten echt elke seconde van het rijden in onze grote kleine !!! Hoe lang duurt het voordat dat gevoel afneemt/verdwijnt ??
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Maar je mag wel aan mijn MINI komen sleutelen hoor Che! Moeten nog nieuwe veren onder!
Verdwijnt dat ooit dan?Che schreef:Jongens ben blij dat ik vannacht met vakantie kan want dan houdt het gesleutel mischien even op (mits Coop ons niet in de steek laat).

Maar je mag wel aan mijn MINI komen sleutelen hoor Che! Moeten nog nieuwe veren onder!

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MavaEe.....meen ik serieus je mag langs/aankomen na mijn vakantie als je de rit er voor over hebt naar Limburg en zelf voor de veren zorgt. Heb dit al zo vaak bij andere oto's gedaan dat het bij de Mini ook geen probleem moet zijn en ik heb een set veerspanners liggen.
MaVaEe schreef:Verdwijnt dat ooit dan?Che schreef:Jongens ben blij dat ik vannacht met vakantie kan want dan houdt het gesleutel mischien even op (mits Coop ons niet in de steek laat).
Wij genieten echt elke seconde van het rijden in onze grote kleine !!! Hoe lang duurt het voordat dat gevoel afneemt/verdwijnt ??![]()
Maar je mag wel aan mijn MINI komen sleutelen hoor Che! Moeten nog nieuwe veren onder!![]()
MavaEe.....meen ik serieus je mag langs/aankomen na mijn vakantie als je de rit er voor over hebt naar Limburg en zelf voor de veren zorgt. Heb dit al zo vaak bij andere oto's gedaan dat het bij de Mini ook geen probleem moet zijn en ik heb een set veerspanners liggen.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Het stond al bij mezelf in de planning voor komend weekend dus zal dit keer toch zelf gaan sleutelen.
Maargoed je weet natuurlijk nooit wat voor een sleutelwerk er allemaal nog in de toekomst ligt!
Uiteraard bedankt voor je aanbod!Che schreef: MavaEe.....meen ik serieus je mag langs/aankomen na mijn vakantie als je de rit er voor over hebt naar Limburg en zelf voor de veren zorgt. Heb dit al zo vaak bij andere oto's gedaan dat het bij de Mini ook geen probleem moet zijn en ik heb een set veerspanners liggen.

Het stond al bij mezelf in de planning voor komend weekend dus zal dit keer toch zelf gaan sleutelen.

Maargoed je weet natuurlijk nooit wat voor een sleutelwerk er allemaal nog in de toekomst ligt!

Onze sponsors