De 2 liter SD van Peet - The End

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 jul 2008, 11:34

Peet was al vroeg naar het werk en aangezien het 's ochtends vroeg lekker sleutelen is heb ik die gigalange toeter van de M7 CAI maar ingekort.
Op www hieronder kun je een kleine DIY vinden.

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 jul 2008, 19:48

Onder het mom van ... kan niet heet genoeg zijn toch maar begonnen vanmiddag met het aanleggen vh kabelwerk tbv de boordpc.
Het zal wel niet maar ik hoop dat de dealer morgen even tussendoor tijd heeft om de boordpc te activeren dan kan ik mooi het verbruik etc zien als we dinsdag op vakantie vertrekken.

Voor diegenen die het ook willen doen staat HIER een fotoverslag.

...... de modverslaving heeft wel heel erg hard toegeslagen hier..... tis maar goed dat we op vakantie gaan.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2008, 22:06

Het zal wel niet maar ik hoop dat de dealer morgen even tussendoor tijd heeft om de boordpc te activeren dan kan ik mooi het verbruik etc zien als we dinsdag op vakantie vertrekken
Wil je dat echt weten ?? ;);) :mrgreen:

Misschien na je vakantie weer een De-mod ;)
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2008, 22:08

Mooie S heb je Che! Stond er helemaal puik bij!
Nogmaals dank hè! Helaas nog geen luchtzak, anders had het stuur er vanmiddag al ingezeten! :mrgreen:

Grtz
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 jul 2008, 23:27

henkietenk schreef:Mooie S heb je Che! Stond er helemaal puik bij!
Nogmaals dank hè! Helaas nog geen luchtzak, anders had het stuur er vanmiddag al ingezeten! :mrgreen:

Grtz
Thanks zoals gezegd .... lekker geluidje kwam er uit je 1 !!
Tis een mooi stuurtje he...laat die airbag maar komen zou ik zeggen !!

@ Kwiebus....ach ja .....heb nu 3 x getankt sinds ik um heb en de ene keer zit ie op 1 op 9 en de andere keer op 1 op 10 afhankelijk van hoe graag ik de M7 wil horen en of we op de snelweg hebben gezeten.
ik hou het nog tot en met mijn vakantie bij zodat ik een idee heb en daarna kijk ik er niet meer naar !! :lol: :lol: :wink:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jul 2008, 11:29

67 euro armer is vanmorgen bij de stealer de boordpc geactiveerd. vanmiddag naar de bandenboer om ons schatje uit te laten lijnen en dan kann's loss gehen auf die Autobahn ab Dienstagnacht !!!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jul 2008, 16:21

Yippee....zojuist een telefoontje gehad dat de laatste mod morgenvroeg ook nog wordt ingebouwd dus dan ben ik voorlopig door de plannetjes heen en kunnen we na de vakantie weer met een schone lei beginnen !!!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jul 2008, 12:06

eh voila... de laatste mod voor de vakantie.... het is echt een fantastisch stuurtje en voelt heeeeeerlijk aan !!

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

29 jul 2008, 12:13

Je gaat lekker hard met je mods Che! :D
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2008, 12:29

Stuurt fijn he che! Ben er ook zeer content mee :D:D
Nu kun je zeker en vast fijn sturen op vakantie 8)

Fijne vakantie alvast! 8)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jul 2008, 12:57

Jongens ben blij dat ik vannacht met vakantie kan want dan houdt het gesleutel mischien even op (mits Coop ons niet in de steek laat).

Wij genieten echt elke seconde van het rijden in onze grote kleine !!! Hoe lang duurt het voordat dat gevoel afneemt/verdwijnt ??
MaVaEe
Koeien-teller

29 jul 2008, 12:59

Che schreef:Jongens ben blij dat ik vannacht met vakantie kan want dan houdt het gesleutel mischien even op (mits Coop ons niet in de steek laat).

Wij genieten echt elke seconde van het rijden in onze grote kleine !!! Hoe lang duurt het voordat dat gevoel afneemt/verdwijnt ??
Verdwijnt dat ooit dan? :mrgreen:

Maar je mag wel aan mijn MINI komen sleutelen hoor Che! Moeten nog nieuwe veren onder! :mrgreen: :lol:
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jul 2008, 13:01

MaVaEe schreef:
Che schreef:Jongens ben blij dat ik vannacht met vakantie kan want dan houdt het gesleutel mischien even op (mits Coop ons niet in de steek laat).

Verdwijnt dat ooit dan? :mrgreen:

Maar je mag wel aan mijn MINI komen sleutelen hoor Che! Moeten nog nieuwe veren onder! :mrgreen: :lol:

MavaEe.....meen ik serieus je mag langs/aankomen na mijn vakantie als je de rit er voor over hebt naar Limburg en zelf voor de veren zorgt. Heb dit al zo vaak bij andere oto's gedaan dat het bij de Mini ook geen probleem moet zijn en ik heb een set veerspanners liggen.
MaVaEe
Koeien-teller

29 jul 2008, 13:06

Che schreef: MavaEe.....meen ik serieus je mag langs/aankomen na mijn vakantie als je de rit er voor over hebt naar Limburg en zelf voor de veren zorgt. Heb dit al zo vaak bij andere oto's gedaan dat het bij de Mini ook geen probleem moet zijn en ik heb een set veerspanners liggen.
Uiteraard bedankt voor je aanbod! :wink:
Het stond al bij mezelf in de planning voor komend weekend dus zal dit keer toch zelf gaan sleutelen. :D
Maargoed je weet natuurlijk nooit wat voor een sleutelwerk er allemaal nog in de toekomst ligt! :wink:
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

29 jul 2008, 13:37

Stuurtje is dik 8) mooie mod

Greetz BigD

Terug naar “Show your ride”