@marcel700 - jip Evo-R3 maar met kleine aanpassingen begreep ik van de leverancier ..
@Mushrob - liggen los in de doos omdat ik coen nog niet had laten weten wat ik voor zwaarte / lengte wilde hebben voor voor en achter. Dus alles is aanwezig. Moet alleen de tijd vinden om het eronder te kunnen zetten..
Nou ze zitten er onder. En de eerste Kilometers zijn erg goed bevallen. Nu nog ff inzakken en de hardheid/bounch goed instellen en ik ben helemaal een Happy Camper.
ziet er super uit Ragnar, heeft Coen weer mooi gedaan. Poten zijn duidelijk een stuk korter dan wat je had, dus dat gaat superlow worden. Ben benieuwd gozer!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Bedankt jongens. ben er ook heel blij mee. De coils voor rijden zo heerlijk. het lijkt zelfs dat de KW's gewoon OEM poten waren met verlagingsveren.. maar dit rijdt all heel wat lekkerder. Nu nog alles goed afstellen in hardheid.