Wel, ik begin meer en meer te balen van het gebrek aan comfort.
Zou een leuk 17x8 wiel worden, weer in het wit, maar wel wat andere stijl met dan een lekker dikke band op. Dan heb'k weer comfort maar staat nog erg dik En kan'k bovendien de schroefset lager draaien, want nu kan'k dat niet.
Dacht ik ook gelijk. Waarschijnlijk de blq dan, maar die je er nu onder hebt vind ik echt veel mooier! Maar ik snap wel dat je het comfort boven de looks kiest
Eigenlijk de NUE's.. Ik ben al jaar en dag fan van dikke 5spaaks velgen en toen ik vorige week de foto zag van die blauwe R53 op HOW was ik meteen om. Zou nog het liefst vanal een Fifteen52 Tarmac hebben en die komen in mei uit 17x8 4x100..
Ik vind dit nu ook superdik en supervet, maar ik begin écht te balen van het comfort. Nuja, de NUE's gaan wrs toch niet gebeuren. Container met nieuwe lading komt binnen twee weken bij Black Sheep en de kans is groot dat alles redelijk snel de deur uit gaat zijn.
Denk dat ik dan eerder het geld steek in de MINI nu terug 'showklaar' te zetten en mss een randje laten afdraaien van de velgen zodat ik echt flush kan staan.
Witte NUE's of witte Tarmacs, 17x8. Moet gewoon ff kijken hoe ik het financieel kan laten werken. En dan 235/45 rond ofzo, lekker beafy en net een beetje tucken