Hij loopt!
Direct eerste keer aangslagen!
Me = very happy!
Dave's Turbo R53 Project
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Wooohoooow!
Beter nieuws kan je gwoon niet horen!
Booooh.. nu komt t wachten tot volgende week na de tuning!
Beter nieuws kan je gwoon niet horen!

Booooh.. nu komt t wachten tot volgende week na de tuning!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Sow.. ff een bom aan berichtjes 
Start de laptop voor goed geluid alvast ff op ;-)

Start de laptop voor goed geluid alvast ff op ;-)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed,
Eerste ervaringen
Aanvankelijk was IAT bij starten 21 graden en buiten was het er 24, positief dus! Motor tijdje stationair laten lopen, paar kleine rondjes over de parkeerplaats gereden om de remmen te testen die we nog even na moeten kijken.. Die doen nog niet wat ze moeten doen!
Zoals al bij de filmpjes staat is het geluid van de SC helemaal veranderd en klinkt ie veel hoger. Hij jankt er in elk geval goed op los bij vol gas denk ik zo! De motor klinkt veel soepeler, lijkt doordat de nieuwe kop erop zit hij veel beter ademt en daardoor ook veel rauwer klinkt. De uitlaat is er in zijn toon helemaal door veranderd in elk geval. Hij ploft ook stukken meer nu!
Tijdens de testrit voelde alles eigenlijk ook wel prima aan. Ik heb maar een klein stukje gereden, en niet plankgas gereden, maar het voelde aan alsof er HEEL VEEL potentie in zit. Hij hangt nu nog wat lam aan het gas, minder dan voorheen in elk geval maar ik ga er vanuit dat ze dat met de software wel kunnen verhelpen. De IAT liep wel wat sneller op. Bij een buitentemperatuur van 25 graden zat ik op een bepaald punt op 55 graden, maar zakte het naderhand tot 49/50 graden. Binnenkort eens even goed in de gaten houden. Voor nu ben ik al blij dat ie start, maar hebben we nog wat kleine dingen te doen. De verlichting werkt in zn geheel niet; remmen moeten nog nagekeken worden en is er een olielek bij de oliekoeler. We kunnen nog even vooruit
Definitely to be continued!
Eerste ervaringen

Aanvankelijk was IAT bij starten 21 graden en buiten was het er 24, positief dus! Motor tijdje stationair laten lopen, paar kleine rondjes over de parkeerplaats gereden om de remmen te testen die we nog even na moeten kijken.. Die doen nog niet wat ze moeten doen!
Zoals al bij de filmpjes staat is het geluid van de SC helemaal veranderd en klinkt ie veel hoger. Hij jankt er in elk geval goed op los bij vol gas denk ik zo! De motor klinkt veel soepeler, lijkt doordat de nieuwe kop erop zit hij veel beter ademt en daardoor ook veel rauwer klinkt. De uitlaat is er in zijn toon helemaal door veranderd in elk geval. Hij ploft ook stukken meer nu!
Tijdens de testrit voelde alles eigenlijk ook wel prima aan. Ik heb maar een klein stukje gereden, en niet plankgas gereden, maar het voelde aan alsof er HEEL VEEL potentie in zit. Hij hangt nu nog wat lam aan het gas, minder dan voorheen in elk geval maar ik ga er vanuit dat ze dat met de software wel kunnen verhelpen. De IAT liep wel wat sneller op. Bij een buitentemperatuur van 25 graden zat ik op een bepaald punt op 55 graden, maar zakte het naderhand tot 49/50 graden. Binnenkort eens even goed in de gaten houden. Voor nu ben ik al blij dat ie start, maar hebben we nog wat kleine dingen te doen. De verlichting werkt in zn geheel niet; remmen moeten nog nagekeken worden en is er een olielek bij de oliekoeler. We kunnen nog even vooruit
Definitely to be continued!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
Nou jonguhhhhh helemaal toppie en hij maakt een moooi geluidje de SC
Daveke schreef:Goed,
Eerste ervaringen :mrgreen
Definitely to be continued!
Nou jonguhhhhh helemaal toppie en hij maakt een moooi geluidje de SC
burn rubber not your soul


Onze sponsors