En het staat gewoon wel lekker achter die gril
Frankie's R55 S
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!

- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Verder is het eigenlijk vrij straight forward. Een brug is wel een heel handig hulpmiddel trouwens. Kun je overal lekker makkelijk bij. Als je gewoon doorwerkt is het met 2 1/2 uur wel gedaan.
Nee, niet moeilijk. Sommige pin's gaan er wat lastig uit bij het demonteren van de bumper. En het ene gaatje boren om de IC aan de bovenkant te bevestigen, nou ja dat duurt héél lang....Kenny Cooper schreef:Heb ook nog een fmic liggen, is het monteren moeilijk?
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
340nm is momenteel toch wat teveel voor de koppeling. Hij slipt bij volgas in hoge versnelling bij lage toerentallen...
Nu begreep ik dat normaal gesproken de koppeling wel 350nm aan moet kunnen? Dus dan zullen ze wel al aan de verslijtende kant zijn. Anyway, eens kijken met wat we dat gaan vervangen.
Overigens, problemen alleen in Sport
Overigens, problemen alleen in Sport
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Een versterkte Sachs is geloof ik rond de €500. Maar ik denk toch dat ik het maar bij OEM hou, dus of een S of JCW versie (als daar al verschil in zit).
Ik vind bijna €1500 aan onderdelen (en dan moet die er nog in....) een beetje te gek voor hetgeen waarvoor ik hem gebruikDaveke schreef:Clutchmasters of Competition Clutch
Onze sponsors