Ja, ik ga nog wel wat meer details proberen, maar ik wil er geen overkill van maken. Ik had nog een setje spiegelkappen liggen dus die ben ik nu zelf aan het spuiten en er komt sowieso een S-dop op. De ring heeft Job net gespoten en is onderweg hier naartoe. Ik had nog ook nog een losse S-dop liggen die van de MINI van Ossie afkwam. Daar zat een kras op en had 'ie dus een nieuwe opgezet en die heb ik nu ook gespoten. Ik ga ze er gewoon opzetten en kijken hoe het staat. Spiegelkappen ben ik nog niet zeker van, maar ze zijn zo gewisseld natuurlijk. (vlekje is een vlekje op m'n lens)
Verder zijn m'n gespoten koplampringen en grill onderweg hier naartoe. Is het neusje ook weer compleet. Nu nog even de chromeline van de achterbumper plastidippen. Verder komen er binnenkort nog wat kleine interieurmod's aan. En binnenkort weer verder met het onderstel natuurlijk, Evo 3 ipv Evo 1 schroefset, camberplaten, M7 USS en de Cooper S achterstabi liggen allemaal klaar.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
haha, alleen de spiegels en de S-dop, valt wel mee toch? Koplampringen en grill etc worden gewoon AstroBlack. Denk dat ik mss maar 1 groene spiegelkap doe ofzo....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *