Mooi hoor Geer.
Worden ze ooit nog blauw zeker, net als de spiegels?
Al moet ik zeggen dat dit zwart ook goed staat.
Blue Chaser's Clubman need more low P262
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Guy's !!!
@ Rini - Precies M8 ze worden nog indi blue !!
Maar ik moet eerst nog een grille - ramscoop en sideskirts hebben zodat alles in een keer in de blauwe verf kan ..
En aangezien mijn spiegels en velgen toch nog zwart zijn kon ik het natuurlijk niet laten om ze erop te schroeven ..
Gr Geer

@ Rini - Precies M8 ze worden nog indi blue !!
Maar ik moet eerst nog een grille - ramscoop en sideskirts hebben zodat alles in een keer in de blauwe verf kan ..
En aangezien mijn spiegels en velgen toch nog zwart zijn kon ik het natuurlijk niet laten om ze erop te schroeven ..
Gr Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ All - thanks !!!
Zo heb net een halve snip opgenomen , en meteen de Cooper in de verwarmde garage geparkt ..
Als ik wakker wordt ga ik eens lekker op mijn gemakje de Black-Beltline plakken ..
Zo heb net een halve snip opgenomen , en meteen de Cooper in de verwarmde garage geparkt ..
Als ik wakker wordt ga ik eens lekker op mijn gemakje de Black-Beltline plakken ..
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nice hoor die Orciari's.
Ben je nou nog niet gewend dat je geen Cooper meer hebt maar een Cooper S?Blue Chaser schreef:@ All - thanks !!!

Nice hoor die Orciari's.

- maus105
- Bonkey
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha een Cooper S is ook een Cooper , maar ben er gelukkig nog niet aan gewend
..
Tegen de tijd dat we er aan gewend zijn moet tie natuurlijk naar Beek
,, hahahaha !!!
Gr Geer
Cannuccia schreef:Ben je nou nog niet gewend dat je geen Cooper meer hebt maar een Cooper S?Blue Chaser schreef:@ All - thanks !!!
Als ik wakker wordt ga ik eens lekker op mijn gemakje de Black-Beltline plakken ..![]()
Nice hoor die Orciari's.
Hahaha een Cooper S is ook een Cooper , maar ben er gelukkig nog niet aan gewend

Tegen de tijd dat we er aan gewend zijn moet tie natuurlijk naar Beek

Gr Geer
Onze sponsors