De 2e distributieketting spanner ratelt dus alweer, is pas geleden bij Beek vervangen, nog geen 2000km gedaan dus moet waarschijnlijk de ketting vervangen gaan worden.
Nu staat er nog net geen 100.000 km op het blok, moeten de tandwielen dan ook vervangen gaan worden, normaal vervang je toch altijd tandwielen en ketting compleet omdat die in elkaar slijten, volgens Beek valt dat wel mee, maar ik heb geen zin om na 30.000 km weer de boel moeten laten vervangen omdat de ketting zo snel gesleten is door de tandwielen?
Moet voor deze operatie het blok eruit, hoe gaat dat?
Nee blok blijft zitten je baant je een weg naar de olie pomp maar alles moet wel open is wel veel werk en als je wat vervangt doendan alles want dan ben je er voorlopig vanaf
Ik zou alleen het tandwiel op de krukas laten zitten, die zit nl. Gekrompen op de as en is het lastigst van allen om te wisselen, zo goed als onmogelijk met de krukas in het blok. Nokkenastandwiel en alle geleiders wel wisselen.