Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hier komen ook beide binnen.
Die HD
zooooo real, lijkt wel of dat ik in jouw stoel zit.
Heb Quicktime en Vista(maar weet of dat wat uitmaakt
)
Nice!
gr, PC
Die HD

Heb Quicktime en Vista(maar weet of dat wat uitmaakt

Nice!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
de mac hier speelt ze allebei goed af
x2Jurgen schreef:hier op de mac geen probleem. En ik heb natuurlijk ook quicktime (enkel de hd versie geprobeerd)
de mac hier speelt ze allebei goed af
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Berthil,
Allebei de versies werken goed.
je gebruikt de flowplayer 2.2.1 die "ducks" ook gebruikte voor de afterparty film van 15:23 die wij gemaakt hebben van de 8 Heerlijckheden Eindhoven >> Den Bosch (het orgineel van mij was een Full HD 4GB 1440x1080 omgezet naar een .....wmv van 523 Mb en resolutie 720x480) zie onderstaande
filmpje in hoge resolutie van de 8 Heerlijckheden
We gaan op deze manier de goede kant op ipv de minder mooie filmpjes van YouTube en GoogleVideo
Kees
Allebei de versies werken goed.
je gebruikt de flowplayer 2.2.1 die "ducks" ook gebruikte voor de afterparty film van 15:23 die wij gemaakt hebben van de 8 Heerlijckheden Eindhoven >> Den Bosch (het orgineel van mij was een Full HD 4GB 1440x1080 omgezet naar een .....wmv van 523 Mb en resolutie 720x480) zie onderstaande
filmpje in hoge resolutie van de 8 Heerlijckheden
We gaan op deze manier de goede kant op ipv de minder mooie filmpjes van YouTube en GoogleVideo
Kees

- iDarkDesign
- Transformer
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De flowplayer tip heb ik ook van 'ducks' 
Op zijn aanraden gebruik ik nu ook Sony Vegas Pro 8.0
Het is nog even wennen t.o.v. Adobe Premiere Pro maar het coderen is al een verademing. Voorheen moest ik dat in 3 stappen doen om een werkende wmv te krijgen, nu gaat het ineens goed in een mooie kwaliteit en acceptabele bestandgrootte.

Op zijn aanraden gebruik ik nu ook Sony Vegas Pro 8.0
Het is nog even wennen t.o.v. Adobe Premiere Pro maar het coderen is al een verademing. Voorheen moest ik dat in 3 stappen doen om een werkende wmv te krijgen, nu gaat het ineens goed in een mooie kwaliteit en acceptabele bestandgrootte.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ik gebruik al een paar maanden Sony Vegas Pro 8.0 om vanuit de camera de AVCHD 1080 bestanden ...m2ts in de lezen en om te zetten, zodat je er een video van kan maken op een DVD of een ....wmv.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor wie de films niet kan zien is het misschien raadzaam om hun Flash versie eens te controleren bij Adobe.
De filmpjes maken gebruik van de H.264 mp4 standaard en kennelijk hebben oudere flash versies daar moeite mee.
De filmpjes maken gebruik van de H.264 mp4 standaard en kennelijk hebben oudere flash versies daar moeite mee.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
jezus bedoelt ze. Niet jebus, jedus, jenus, jelus, jefus, jejus, etc.Sleefje schreef:
En je*us wat een gave cockpit heb je zeg!!!!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog even een filmpje gemaakt om de HD camera te testen.
Het lijken soms foto's maar alles is gefilmd.
Tweede deel (met een bewegende Mini) volgt nog
(na de Swetterhage run en circuit rijden op de Ring, Zandvoort en Zolder).
http://www.r53.nl/player_hd.php
Wel een snelle computer en internet verbinding nodig om te kijken.
Het lijken soms foto's maar alles is gefilmd.
Tweede deel (met een bewegende Mini) volgt nog

(na de Swetterhage run en circuit rijden op de Ring, Zandvoort en Zolder).
http://www.r53.nl/player_hd.php
Wel een snelle computer en internet verbinding nodig om te kijken.
Onze sponsors