hele mooi mini man!
heb je nou hele breede velgen er onder liggen of heb je die as breeder gemaakt?
echt mooi ding, ook mooie kleur natuurlijk(A)!
maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- maus105
- Bonkey
Bericht
@peter:die stonden er al ik denk daar zet ik hem mooi tussen
@dennis:ik heb die gewrapt.ik zou hem liever weg hebben
@quinten:de wielen zijn 8.5j breed met een et waarde van 30.
achter zitten er spacers tussen van 15mm en voor 5mm
@fred:zelf zou ik hem voor wat lager willen hebben.de veren heb ik al.ik moet alleen effe tijd en zin maken.achter staat ie denk ik 5.5-6cm het staal schraapt nu soms langs me band.na het dremelen van de plastic wielkastrand had ik nergens meer last van maar toen had ik hem weer een halve cm naar beneden gezet
@all:thx voor de leuke reacties.vaak kijk ik gewoon naar andere foto's en bedenk me dan uit welke hoek hun de foto hebben genomen

@dennis:ik heb die gewrapt.ik zou hem liever weg hebben

@quinten:de wielen zijn 8.5j breed met een et waarde van 30.
achter zitten er spacers tussen van 15mm en voor 5mm
@fred:zelf zou ik hem voor wat lager willen hebben.de veren heb ik al.ik moet alleen effe tijd en zin maken.achter staat ie denk ik 5.5-6cm het staal schraapt nu soms langs me band.na het dremelen van de plastic wielkastrand had ik nergens meer last van maar toen had ik hem weer een halve cm naar beneden gezet

@all:thx voor de leuke reacties.vaak kijk ik gewoon naar andere foto's en bedenk me dan uit welke hoek hun de foto hebben genomen

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
wat een lekker bakkie heb je toch maus, enne als jij de foto's niet wil bewerken, doe ik het toch ff
ff lekker gummen

ff lekker gummen

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt mooie foto's man !!!
Die dikke fiets komt goed tot zijn recht ..
Ze kunnen zo het blaadje in ..
Die dikke fiets komt goed tot zijn recht ..
Ze kunnen zo het blaadje in ..

- maus105
- Bonkey
Bericht
Na 2 weken hebben gereden met de spacers heb ik ze eraf gehaald.Het staat echt super dik maar er is gewoon niet mee
te rijden!Het zou echt zelfmoord zijn als ik ze eronder hou.De banden zijn helemaal ingevreten.
En ik denk als ik zo door blijf rijden dat de band eronder vandaan klapt.omhoog schroeven wil ik niet omdat
ik de look wel breed maar niet laag niet wil hebben.dus de spacer zijn er weer af.
Ik had de wielkasten licht uitgeslepen dus nu heeft ie echt heel veel ruimte.
voor de lol even helemaal naar beneden geschroeft.ziet er wel dik uit
van poke naar flush

Was gewoon voor de lol natuurlijk.Hij staat nu gewoon weer net als ervoor.
En voor de poetsers ja ik heb hem net gewassen want hij zag er niet uit
Ik hoop binnenkort een update te geven over de achterbumper
te rijden!Het zou echt zelfmoord zijn als ik ze eronder hou.De banden zijn helemaal ingevreten.
En ik denk als ik zo door blijf rijden dat de band eronder vandaan klapt.omhoog schroeven wil ik niet omdat
ik de look wel breed maar niet laag niet wil hebben.dus de spacer zijn er weer af.
Ik had de wielkasten licht uitgeslepen dus nu heeft ie echt heel veel ruimte.
voor de lol even helemaal naar beneden geschroeft.ziet er wel dik uit

van poke naar flush

Was gewoon voor de lol natuurlijk.Hij staat nu gewoon weer net als ervoor.
En voor de poetsers ja ik heb hem net gewassen want hij zag er niet uit

Ik hoop binnenkort een update te geven over de achterbumper

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Weer lekker aan het experimenteren 
En of je nu poke of flush gaat, op die fiets van jou staat alles dik!

En of je nu poke of flush gaat, op die fiets van jou staat alles dik!