GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blijft lastig als de politie je staande houdt en stande pede naar de keuring wilt meepakken dan.. Heb ik twee weken terug dus bijna mogen doen. De gasten kregen gelukkig/toevallig een dringende oproep toen we net vertrokken waren!speedy schreef:Heel irritant zeg ! Je kunt toch ff setje velgen lenen voor de keuring en dan terug brengen
- Sportspack Mark
- Be Mini
Bericht
It looked amazing
Yeah I know it was a shame, we never seemed to be able to stay in the same place long enough to be able to get a chat
I cooking love itGeoBem007 schreef:Mark, still more of an OEM fan?We didn't get a chance to talk, which is a shame since you were in the bungalow in front of ours

Yeah I know it was a shame, we never seemed to be able to stay in the same place long enough to be able to get a chat

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee dick ze kunnen je echt dik shit laten schijten! Wielen komen uit de kassen, hij hangt te laag en de bandenmaat is niet correct (205, breder mag niet op R5x)...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Dan hebben ze daar echt wel een pik op jullie! Ik ben gewoon met deze door de keuring gereden ( met een beetje geluk hoogstwaarschijnlijk ) maar dat op een r5. niet breder mag dan 205 is zever Greg! Je hebt altijd tolerantie. Te laag, dat weet je en dat is een risico die we hier allemaal nemen maar een 215 te breed? No way!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI was binnen om schade op de achterbumper te herstellen. Iemand was op me ingereden in de file.
Kwam ik daarnet aan bij de dealer, stond hij netjes op het asfalt (dus niet op de grindparking met een diepe greppel) en was hij netjes gekuist!
Kzag'm meteen staan en dacht.. Wat heb ik toch een dikke MINI!

Kwam ik daarnet aan bij de dealer, stond hij netjes op het asfalt (dus niet op de grindparking met een diepe greppel) en was hij netjes gekuist!
Kzag'm meteen staan en dacht.. Wat heb ik toch een dikke MINI!

Onze sponsors