Shit zeg, das niet leuk...
khoop voor u dat je verzekering er tussen komt.
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn Rein! das heftig. Ben blij dat jij er niets aan hebt overgehouden (buiten een beschadigd mini project).
Sterkte met het herstel en met het wederom opbouwen van je waanzinnige levenswerk!
Daar worden wij weer 'vrolijk' van (en jij hopelijk ook van VROLIJK)
Sterkte met het herstel en met het wederom opbouwen van je waanzinnige levenswerk!

Daar worden wij weer 'vrolijk' van (en jij hopelijk ook van VROLIJK)

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo dat ziet er niet best uit Rein, hoop dat je met de verzekering er goed uitkomt en als je hulp nodig hebt weet je me te vinden he!!
gr en succes met de afhandeling en alsnog een goed uiteinde
floris
gr en succes met de afhandeling en alsnog een goed uiteinde
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als de bouten niet helemaal vast zitten merk je dat al snel in het rijden hoor... Als die al wat los zitten gaat je wiel hobbelen, maakt veel kabaal en schokt. Hebben we zelf ook eens gehad, wiel hing nog half vast en twee bouten waren er al helemaal uit. Zal eerder te maken hebben met de schroefdraad ofzo, iig lekker flut* voor je rein ... 

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Dit is echt heel erg klote. Een hoop schade waar je niet op zit te wachten.
Gelukkig ben je zelf ongedeerd en is het niet op de snelweg gebeurd.
Ik denk toch ook net als Berthil hierboven omschrijft dat ze wellicht hebben geprobeerd je velgen te stelen en gestoord zijn in hun bezigheden.
Misschien waren ze net aan de eerste velg begonnen? Een andere oorzaak kan ik me bijna niet voorstellen. Heel veel sterkte met het weer in orde krijgen van je MINI.
Gelukkig ben je zelf ongedeerd en is het niet op de snelweg gebeurd.
Ik denk toch ook net als Berthil hierboven omschrijft dat ze wellicht hebben geprobeerd je velgen te stelen en gestoord zijn in hun bezigheden.
Misschien waren ze net aan de eerste velg begonnen? Een andere oorzaak kan ik me bijna niet voorstellen. Heel veel sterkte met het weer in orde krijgen van je MINI.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors