2 jaar geleden veelste veel geld betaald voor de aanschaf neem ik aan dan.
maar als het import is zal dat ook wel niet

Uhm, er is geen 38k enkel en alleen in een motor gaan zitten.X-treme Mini schreef:lol.... 50k en nog steeds geen 400pk![]()
2 jaar geleden veelste veel geld betaald voor de aanschaf neem ik aan dan.
maar als het import is zal dat ook wel niet
Hoho, X-treme hè!Daveke schreef:Iemand met verstandmushrop schreef:"Davey: halleluja!
Niet vervelend bedoeld hoor Extreme.. Maar als die lijst geen 38k waard is in jouw ogen.. Snap ik niet welke MP-zooi jij dr onder wil douwen.. No offence though...
GreyCooperS schreef:Das het mooie van modden en Mini...ieder wat wils...
Had net zoiets van..damn 50K..maar ik heb mn mini pas een paar maanden en heb net ff snel alles opgeteld wat bij mij op pag 1 staat...dat gaat ook aardig rap![]()
Ik vindt je in ieder geval lekker genieten en met passie modden...en je geeft me inspiratie
Serieus, als jij denkt dat alles bij beek gekocht is.. Helemaal verkeerd. Ik haal bijna alles uit Engeland, Amerika, Duitsland e.d.X-treme Mini schreef:No offence hoor! :-) alleen maar mijn kijk op hoe duur dingen kunnen zijn na wat zoeken op internet.
of alles wordt bij beek besteld dat kan natuurlijk ook :-)
anyway no offence dus!
@floor-is:
iedereen zijn smaak inderdaad en voor een drift auto is mijn smaak ook anders inderdaad dan voor een mini.
heb eigenlijk nog geen mooie bodykits gezien voor een new mini trouwens en vindt hem het mooiste in de gt versie.
Oh zeker ieder zijn smaak! En ik ben nogal eens een lompe boer, want ik zeg wat ik er van vind en doe niet zo aan het "pleasen".X-treme Mini schreef:@floor-is:
iedereen zijn smaak inderdaad en voor een drift auto is mijn smaak ook anders inderdaad dan voor een mini.
heb eigenlijk nog geen mooie bodykits gezien voor een new mini trouwens en vindt hem het mooiste in de gt versie.
Onze sponsors