
Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Goed oefenen achter de naaimachine , kan je mooi erna mijn spullen van een paar fraaie stiksels voorzien.
Handig om je knipperlicht te annuleren/ retour sturen, gezien Stefan er nog een heeft.
Altijd eerst in de verkooptopics kijken hè
sander_r53 schreef:a.s woensdag is de software update bij Beek...![]()
Kunnen we eindelijk het gas eens intrappen..
Verder het volgende besteld:
2x ivm een kapotte steun
Een nieuwe sleutel:
En een paar meter suede:
Ik ga maar snel weer verder met modden voordat er straks weer onderhoud aan gaat komen. Nu de leuke dingen.
Ga proberen een pookzakhoes, handremhoes, de downtubes, armkussentjes in de deurpanelen, de a-stijlen en de dashboardpanelen te stikken... Hopelijk lukt het...
Aankomende week een lesje achter de naaimachine
Goed oefenen achter de naaimachine , kan je mooi erna mijn spullen van een paar fraaie stiksels voorzien.
Handig om je knipperlicht te annuleren/ retour sturen, gezien Stefan er nog een heeft.
Altijd eerst in de verkooptopics kijken hè


- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Ik ben benieuwd wat je met het alcantara voor elkaar kan gaan toveren! 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Ik kreeg net een berichtje met 227PK 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Hij is niet eens op de bank geweest 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Maar t berichtje kreeg ik wel echt 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Zo even een update.
De software is aangepast bij Beek. Ik ben weer blij... ECU loopt niet meer achter de feiten aan. Motortje loopt een stuk directer nu. Beter aanspreekbaar op het gas.
Vroeger af en toe ook wat schokjes bij het voluit doorhalen. Nu een vloeiende vermogensopbouw.
Ook in de 6 behoorlijk wat pit. Van 120 naar 200 in de 6 gaat erg prettig. Compressor klinkt wat beter, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu echt gas durf te geven. Top dit...
Een dezer weken een vermogensmeting in Nuenen. Wordt vervolgd..
Volgende update, de suede bekleding. Voor het eerst achter de naaimachine, een spoedcursusje van moeders
Moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Het bevalt goed, en is prettig te bewerken. Alleen recht stikken is nog best pittig. De juiste snelheid moet ik nog vinden. Als het geen rechte lijn is, is het ook echt geen pan.
Ben begonnen met de pookhoes. Het idee is het dashboard bovenop, pookhoes, handremhoes, deurgreepkussentjes, downtubes. A-, B- C-, stijlen, achterklep en zijkanten achter..
Hier wat proefjes:

Ik kom er nog steeds niet uit welk stiksel ik nu de vetste vind.
Middelste valt af, is net borduren van de basisschool. Links is dubbel, rechts enkel... dilemma.
Misschien die linker eens proberen met de buitenste in het grijs, en de binnenste wit...



De software is aangepast bij Beek. Ik ben weer blij... ECU loopt niet meer achter de feiten aan. Motortje loopt een stuk directer nu. Beter aanspreekbaar op het gas.
Vroeger af en toe ook wat schokjes bij het voluit doorhalen. Nu een vloeiende vermogensopbouw.
Ook in de 6 behoorlijk wat pit. Van 120 naar 200 in de 6 gaat erg prettig. Compressor klinkt wat beter, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu echt gas durf te geven. Top dit...
Een dezer weken een vermogensmeting in Nuenen. Wordt vervolgd..
Volgende update, de suede bekleding. Voor het eerst achter de naaimachine, een spoedcursusje van moeders

Moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Het bevalt goed, en is prettig te bewerken. Alleen recht stikken is nog best pittig. De juiste snelheid moet ik nog vinden. Als het geen rechte lijn is, is het ook echt geen pan.
Ben begonnen met de pookhoes. Het idee is het dashboard bovenop, pookhoes, handremhoes, deurgreepkussentjes, downtubes. A-, B- C-, stijlen, achterklep en zijkanten achter..
Hier wat proefjes:

Ik kom er nog steeds niet uit welk stiksel ik nu de vetste vind.
Middelste valt af, is net borduren van de basisschool. Links is dubbel, rechts enkel... dilemma.
Misschien die linker eens proberen met de buitenste in het grijs, en de binnenste wit...



Laatst gewijzigd door sander_r53 op 30 mar 2013, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Onze sponsors