My first aka Christine (end off story @ 111)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice piece of kit.
Ik zoek ook nog naar een leuke combi deal met een lage krik en twee as steuntjes...
Ik zoek ook nog naar een leuke combi deal met een lage krik en twee as steuntjes...
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
een krappe 200 euro
@Peter+G: thanks, werkt toch een stuk fijner als zo'n schaarkrik
najah je krijgt ze niet voor niksfrankie schreef:Dat is een mooi krikje, duur? (niet dat ik een krik nodig heb, ben nog super tevreden met m'n Sonic uit de groupbuy van een paar jaar terug)

@Peter+G: thanks, werkt toch een stuk fijner als zo'n schaarkrik

the F56 story of Brenda
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb gewoon twee blokken hout meegenomen van de bouw hier tegenover. Even er op met de wielen en mn standaard krik past overal onder. Twee blokkies kostte me precies 0 euro.. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BigD
Bericht
ik heb zelfs oprijplanken, maar in mini zit standaard geen krik, dus dan de schaarkrik van de mercedes
maar dan draai ik mn arm helemaal lam. Met deze krik van het laagste naar het hoogste punt in 4 slagen geloof ik, zonder veel druk zelfs in 2
ben ook te lui om em op blokken te rijden natuurlijk
mushrop schreef:Ik heb gewoon twee blokken hout meegenomen van de bouw hier tegenover. Even er op met de wielen en mn standaard krik past overal onder. Twee blokkies kostte me precies 0 euro..

the F56 story of Brenda
- BigD
Bericht
FF het stof van mn topic af halen, letterlijk.
Van de week een DAP900 aangeschaft met de bijbehorende middelen om eindelijk eens fatsoenlijk te kunnen polijsten.

vanmorgen vol goede moed begonnen met wassen en kleien,

na het afplakken begonnen met het echte werk,

- Monello mezzo op oranje
- Monello mezzo op wit
- Monello finish op groen
- PB Black hole op zwart
Daarna de wax aangebracht,

helaas alleen de moterkap en de voorbumper kunnen redden vandaag, volgende week de rest van de auto hoop ik. Weet nu wel dat een hele auto goed doen niet in 1 dag kan
owja het resultaat

Dan nog even het verschil, zoals je kunt zien rechter stuk niet gedaan en het linkse wel

Het druppelt nu dus ff snel een foto van de beading

happy met het resultaat
what do you peeps think?
Van de week een DAP900 aangeschaft met de bijbehorende middelen om eindelijk eens fatsoenlijk te kunnen polijsten.

vanmorgen vol goede moed begonnen met wassen en kleien,

na het afplakken begonnen met het echte werk,

- Monello mezzo op oranje
- Monello mezzo op wit
- Monello finish op groen
- PB Black hole op zwart
Daarna de wax aangebracht,

helaas alleen de moterkap en de voorbumper kunnen redden vandaag, volgende week de rest van de auto hoop ik. Weet nu wel dat een hele auto goed doen niet in 1 dag kan

Dan nog even het verschil, zoals je kunt zien rechter stuk niet gedaan en het linkse wel

Het druppelt nu dus ff snel een foto van de beading

happy met het resultaat

the F56 story of Brenda
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors