marss/PW CooperS!!!!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Facelift koplampen zouden idd wel gaaf staan. Coendek achterlichten staan je mini goed, die zou ik niet weg doen. Ik zou er wel de zwarte bumper inserts uithalen ofwel iets aan de grille doen. Als ik echt iets zou moeten zoeken aan je mini, dan vind ik dat er iets teveel zwart aan het frontje hangt
.
Zo ... heb je weer wat om over na te denken

Zo ... heb je weer wat om over na te denken

- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je zit gewoon mijn MINI op te sommen hoorBerthil schreef:Ik zou er een 2d gen JCW remset op zetten en wat JCW stoelen.
Dan is het de dikste PW van de club
Eventueel een setje facelift xenon koplampen alhoewel ik de pre-facelift nog steed mooier vind als ze aan staan.
Daarna nog een setje LED achterlichten (reflecterend rood om problemen met de APK te voorkomen).
Eventueel een M7 front splitter zoals ik hem gemonteerd heb zou hem ook wel dik staan als dat je smaak is.
Ik zou ook en zwarte JCW spoiler wel mooi vinden maar ik kan me voorstellen dat dat niet iedereen zijn smaak is.
Genoeg te doen dus als je nog wat pegels en smaak hebt

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Geer; thnx, ik moet nog ff bouten bij Beek regelen, en dan met 5 mm spacers komen ze helemaal goed onder de MINI te staan ... denk ik!!
@ Sven; jij snapt het
@ Berthil;
!! ......... nee, anders krijg ik zo'n wannabee circuitauto (
), die nooit op het circuit komt (ik ben niet van plan om met mijn MINI op het circuit te komen) ... daarbij heb ik geen smaak 
@ Fred; facelift xenons staat idd al lang op het verlanglijstje, maar ben niet echt hard aan zoeken ... ik zal al je ideeen overdenken
@ Denizg; denk je? .... duh!!!
Minimaal 1x per jaar kom ik in dezelfde wintersportplaats, bij dezelfde appartementenhuis en staat mijn MINI altijd op dezelfde parkeerplek. Aangezien we meestal met vier personen zijn en dan met twee auto's rijden (:s), nemen we meestal te veel plaats in beslag. Dit jaar waren we voor het eerst met twee MINI's en er werd meteen gezegd dat dit in orde was.
Waar normaal twee auto's staan, kunnen drie MINI staan.

Over twee weken ga ik weer. Mocht de MINI mee gaan, dan heb ik alvast "ein Parkplatz" geregeld
marss

@ Sven; jij snapt het

@ Berthil;

@ Fred; facelift xenons staat idd al lang op het verlanglijstje, maar ben niet echt hard aan zoeken ... ik zal al je ideeen overdenken

@ Denizg; denk je? .... duh!!!

Minimaal 1x per jaar kom ik in dezelfde wintersportplaats, bij dezelfde appartementenhuis en staat mijn MINI altijd op dezelfde parkeerplek. Aangezien we meestal met vier personen zijn en dan met twee auto's rijden (:s), nemen we meestal te veel plaats in beslag. Dit jaar waren we voor het eerst met twee MINI's en er werd meteen gezegd dat dit in orde was.
Waar normaal twee auto's staan, kunnen drie MINI staan.

Over twee weken ga ik weer. Mocht de MINI mee gaan, dan heb ik alvast "ein Parkplatz" geregeld

marss
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Marss,
Tja weinig meer aan te passen, alles zit er al op
in mijn optiek og maar 3 opties:
1. korte antenne
2. grotere remschijven (die meer in de grootte van de 18" velgen passen)
3. de rode "S" in je sidescuttle wit kleuren.
En verder kan ik echt niks meer bedenken dat er niet al op zit!
Het is eigenlijk ook wel doorgeslagen als je niet alleen je auto , maar ook je parkeerplaats begint aan te passen!
Groeten
Marcel
Tja weinig meer aan te passen, alles zit er al op
in mijn optiek og maar 3 opties:
1. korte antenne
2. grotere remschijven (die meer in de grootte van de 18" velgen passen)
3. de rode "S" in je sidescuttle wit kleuren.
En verder kan ik echt niks meer bedenken dat er niet al op zit!

Het is eigenlijk ook wel doorgeslagen als je niet alleen je auto , maar ook je parkeerplaats begint aan te passen!

Groeten
Marcel
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors