Dan kom ik niet meer door de APK..?
GP-IC komt later...

En wanneer ga je langs Beek voor dit tuningsfeest???Adrenalin Junkie schreef:Mn Milltek catback is vandaag verstuurd af Engeland... EINDELIJK...
Montage hopelijk volgende week.
Vandaag datum bij Beek geprikt, voor Beek Stage IV,5 tuning: 15% RVS Cravenspeed pully plus software, + Catcam nokkenassen! (geen GP IC, geen 102% pully)
Oke, en hoe haal je die eruit?peter schreef:De pre-cat is een restrictie in de uitlaatlijn. Voor de APK is het totaal geen issue.
Ik kom met het Milltek spruitstuk (zit geen pre-cat in en de hoofd-cat is de helft minder dan van het oem spruitstuk) zelfs zonder problemen door de APK.
over 1 maandjimmysx schreef:En wanneer ga je langs Beek voor dit tuningsfeest???Adrenalin Junkie schreef:Mn Milltek catback is vandaag verstuurd af Engeland... EINDELIJK...
Montage hopelijk volgende week.
Vandaag datum bij Beek geprikt, voor Beek Stage IV,5 tuning: 15% RVS Cravenspeed pully plus software, + Catcam nokkenassen! (geen GP IC, geen 102% pully)![]()
![]()
cat doorslijpen, honingraat eruit pulken en weer dichtlassen. Met de- en montage denk 1,5 uur werk.Adrenalin Junkie schreef:Oke, en hoe haal je die eruit?peter schreef:De pre-cat is een restrictie in de uitlaatlijn. Voor de APK is het totaal geen issue.
Ik kom met het Milltek spruitstuk (zit geen pre-cat in en de hoofd-cat is de helft minder dan van het oem spruitstuk) zelfs zonder problemen door de APK.
Kan ik dat bij Beek dan laten doen?
Zal het wel aan ze vragen als ik er ben.
Haha, misschien dat ik er weer een keer bij ben als we wat dichter bij mijn huis zittenMac Mini schreef:Alain,
ik ben erg benieuwd naar die bak van. er is volgensmij enorm veel gebeurt sinds je hem hebt gekocht.. volgende meet in breda erbij?
Hahaha dat zeg je nu, als die milltek er eenmaal onder zit wil je niet anders dan rijden, tot vrijdag!!!Adrenalin Junkie schreef:Haha, misschien dat ik er weer een keer bij ben als we wat dichter bij mijn huis zittenMac Mini schreef:Alain,
ik ben erg benieuwd naar die bak van. er is volgensmij enorm veel gebeurt sinds je hem hebt gekocht.. volgende meet in breda erbij?
Evengoed nog aardig wat werk...peter schreef:cat doorslijpen, honingraat eruit pulken en weer dichtlassen. Met de- en montage denk 1,5 uur werk.Adrenalin Junkie schreef:Oke, en hoe haal je die eruit?peter schreef:De pre-cat is een restrictie in de uitlaatlijn. Voor de APK is het totaal geen issue.
Kan ik dat bij Beek dan laten doen?
Zal het wel aan ze vragen als ik er ben.
Onze sponsors