Als ze niks vergoeden zou ik ebay in Engeland er eens op naslaan, daar heb je al voor minder dan 2000 een ruilmotor
Succes!
Chili Red JCW: Verkocht & nieuw speeltje p.14
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kelerig, dat is geen lekker nieuws. Eigenlijk is de auto bijna total-loss..
€7.500 voor een andere motor is echt van de zotte, wat gaan ze doen dan? Gelijk ook heel de auto voor je spuiten en zolang ze er mee bezig zijn een huurdame voor je inzetten ofzo?
€7.500 voor een andere motor is echt van de zotte, wat gaan ze doen dan? Gelijk ook heel de auto voor je spuiten en zolang ze er mee bezig zijn een huurdame voor je inzetten ofzo?

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet je aan die gast vragen of "dat met of zonder zoenen is... " waarschijnlijk kijkt die je vreemd aan en vraagt "zoenen!?!?!", geef dan aan dat "je wel willen zoenen als je genaaid wordt"Floor-is schreef:Kelerig, dat is geen lekker nieuws. Eigenlijk is de auto bijna total-loss..

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Die onthoud ik!!! Heb er verschrikkelijk om gelachen netFastBunny schreef:Moet je aan die gast vragen of "dat met of zonder zoenen is... " waarschijnlijk kijkt die je vreemd aan en vraagt "zoenen!?!?!", geef dan aan dat "je wel willen zoenen als je genaaid wordt"Floor-is schreef:Kelerig, dat is geen lekker nieuws. Eigenlijk is de auto bijna total-loss..

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
X2!!!!speedy schreef:Die onthoud ik!!! Heb er verschrikkelijk om gelachen netFastBunny schreef:Moet je aan die gast vragen of "dat met of zonder zoenen is... " waarschijnlijk kijkt die je vreemd aan en vraagt "zoenen!?!?!", geef dan aan dat "je wel willen zoenen als je genaaid wordt"Floor-is schreef:Kelerig, dat is geen lekker nieuws. Eigenlijk is de auto bijna total-loss..

- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
Dat wist ik niet, daarmee dat ik het vroeg
Hopelijk herkennen ze het probleem en hoef je geen € 7500 te dokken
speedy schreef:Intercooler maakt geen verschil hoorSteven schreef:Echt jammer dit te lezen, vooral omdat je zo goed oplet en telkens de motor warmrijdt, hopelijk vallen de kosten nog mee?![]()
Ik ken nog mensen die problemen hebben gehad met de motor/turbo, met getunede Mini's..
Zelf heb ik 248pk en 370nm door volledige uitlaat, grotere intercooler en natuurlijk gechipped (PPE)... Ondertussen + 75 000 km op de teller en nooit problemen gehad met de motor/turbo/boite.. Enkel koppeling (das normaal zeker?) Ik rij ook steeds warm/ laat de motor nadraaien.
Misschien heb ik gewoon geluk, of ligt het aan de grotere intercooler?![]()
Btw, ik ken een mooie RS Cup te koop staan
Dat wist ik niet, daarmee dat ik het vroeg

Hopelijk herkennen ze het probleem en hoef je geen € 7500 te dokken

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Froobje, is die genoemde prijs van 7500 euro mét of zonder koppeling, en mét of zonder versnellingsbak?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Het blok van mijn r53 is vorig jaar gesneuveld, ik heb een adresje in Oud-Beijerland gevonden waar ik tweedehandsblok voor 1500,- heb gekocht. Ik heb hier 15000 km later nog geen enkel probleem mee gehad. Ik zal kijken of ik zijn nummer kan vinden en je dan een PM sturen. Succes, ik weet hoe jij je voelt..

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ook geen coulance? Ik zou het er niet bij laten zitten, het probleem is bekend bij MINI. Schakel je rechtsbijstand in, daar moet je niet te lang mee gaan wachten.
succes!
succes!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors